KudoZ home » Hungarian to English » Agriculture

agrárium

English translation: agricultural sector


21:44 Feb 16, 2007
Hungarian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Agriculture
Hungarian term or phrase: agrárium
"A részben vagy egészben mezőgazdaságból élő családok puszta száma, az élelmezés- és élelmiszerbiztonság megteremtésében betöltött stratégiai, nemzetbiztonsági szerepe valamint az általa megművelt és fenntartott területnek az ország összterületéhez viszonyított aránya önmagában jelzi, hogy az _agrárium_ jelentősége a GDP-hez való közvetlen hozzájárulásánál vagy a foglalkoztatási statisztikákban jelzetteknél lényegesen nagyobb – mondhatnánk azt is, hogy meghatározó – a vidék gazdasági, társadalmi és környezeti stabilitásának fenntartásában, annak fejlesztésében."

legyen egy sima agriculture, vagy agriculture and the related areas?
Eva Blanar
Hungary
English translation:agricultural sector
Explanation:
Juvera szempontját is megértve mégis ezt javasolnám - nem simán mezőgazdaságról van szó
Selected response from:

xxxdenny
Grading comment
kösz a szilvóriumot is :D
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1agriculture
Katalin Horváth McClure
4 +1agricultural sectorxxxdenny


Discussion entries: 1





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
agriculture


Explanation:
Persze, agriculture.

Katalin Horváth McClure
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Krisztina Lelik
7 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
agricultural sector


Explanation:
Juvera szempontját is megértve mégis ezt javasolnám - nem simán mezőgazdaságról van szó

xxxdenny
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 11
Grading comment
kösz a szilvóriumot is :D

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Mohay: Szerintem sem. A szilvórium sem sima szilva :-)
10 hrs