KudoZ home » Hungarian to English » Automotive / Cars & Trucks

tolatókamera

English translation: backing camera, rearview camera, rear view camera


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:tolatókamera
English translation:backing camera, rearview camera, rear view camera
Entered by: Péter Tófalvi

19:21 Sep 10, 2006
Hungarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
Hungarian term or phrase: tolatókamera
Olyan, mint a tolatóradar, de nem sípol, hanem lát.
Péter Tófalvi
Hungary
backing camera, rearview camera, rear view camera
Explanation:
USA-beli szóhasználat, a brit angolt nem tudom.
Mindegyikre van sok-sok referencia, elég csak a gugliba beírni, képek is vannak.
A "back up" is használt, de én kerülném, mert az félreérthető, tartalék kamerát is jelenthet.
Selected response from:

Katalin Horváth McClure
United States
Grading comment
Köszönöm. Tulajdonképpen a "reversing camera" is jó, a monitoring inkább őrző-védő tevékenységre illene.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Rear Monitoring CameraE. Muranyi
4backing camera, rearview camera, rear view camera
Katalin Horváth McClure
3 +1rev/reverse/reversing/back up cameraSSDD


Discussion entries: 4





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
rev/reverse/reversing/back up camera


Explanation:
.

SSDD
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  juvera: Reversing UK-angol, back up-USA. A 'back up' UK értelme másodlagos, helyettesítő, egymás mögötti...
30 mins
  -> Köszönöm

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
backing camera, rearview camera, rear view camera


Explanation:
USA-beli szóhasználat, a brit angolt nem tudom.
Mindegyikre van sok-sok referencia, elég csak a gugliba beírni, képek is vannak.
A "back up" is használt, de én kerülném, mert az félreérthető, tartalék kamerát is jelenthet.

Katalin Horváth McClure
United States
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Köszönöm. Tulajdonképpen a "reversing camera" is jó, a monitoring inkább őrző-védő tevékenységre illene.

1 day10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Rear Monitoring Camera


Explanation:
A tolatoradarhoz hasonlo szovegkornyezetbol.

Remelem segit.

Ha UK-nak megya forditas, erdemes lenne megnezni UK autoalkatresz boltok websitejait az ott szokasos kifejezesre esetleg.


E. Muranyi
Works in field
Native speaker of: Hungarian