KudoZ home » Hungarian to English » Biology (-tech,-chem,micro-)

fajfenntartás

English translation: reproduction


20:34 Feb 14, 2007
Hungarian to English translations [PRO]
Biology (-tech,-chem,micro-) / általános biológiai fogalmak
Hungarian term or phrase: fajfenntartás
még csak hasonlót sem találtam a szótárakban :(
Anna Sarolta Sándor
English translation:reproduction
Explanation:
Gondolom, erről van szó.
Selected response from:

Katalin Horváth McClure
United States
Grading comment
Köszönöm. Egyszerűségében a nagyszerűsége :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3reproduction
Katalin Horváth McClure
4survival of species
Janos Fazakas


Discussion entries: 14





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
reproduction


Explanation:
Gondolom, erről van szó.


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Reproduction
Katalin Horváth McClure
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Köszönöm. Egyszerűségében a nagyszerűsége :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Piróth
2 mins

agree  Krisztina Lelik
2 mins

agree  adamsky21
1 day11 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
survival of species


Explanation:
A "reproduction" as mást jelent, nevezetesen a szaporodást.

Janos Fazakas
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: fajfenntartás = szaporodás.... nem? A survival az mondjuk egy veszélyeztetett faj fennmaradására utal inkább...?