KudoZ home » Hungarian to English » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

szervkód

English translation: organisation code /administrative code v. csak code


20:51 Mar 28, 2007
Hungarian to English translations [PRO]
Law/Patents - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / hajadonsági nyilatkozat
Hungarian term or phrase: szervkód
"Lakóhely szerinti szervkódok" és utána felsorolásban: önkormányzati szervkód, anyakönyvi szervkód és rendőri szervkód.

Mi ez a szervkód? És hogyan fordítjuk? Organisation code? Csak találgatok.

Köszönöm a segítséget!
Ágnes Fülöp
Netherlands
English translation:organisation code /administrative code v. csak code
Explanation:
más nemigen lehet, bár ez valami szakzsargonnak tűnik, az elmúlt 40 évben nem találkoztam ezzel a szóval, leginkább a "code" megoldás tetszik nekem
aztán hogy egy angol v. amerikai mit mondana?
Selected response from:

Istvan Nagy
Hungary
Grading comment
Köszönöm az ötleteket mindhármótoknak!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5org-code
Peter Kiss
4organisation code /administrative code v. csak codeIstvan Nagy
3authority ID / organisation IDAndras Mohay


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
organisation code /administrative code v. csak code


Explanation:
más nemigen lehet, bár ez valami szakzsargonnak tűnik, az elmúlt 40 évben nem találkoztam ezzel a szóval, leginkább a "code" megoldás tetszik nekem
aztán hogy egy angol v. amerikai mit mondana?


    Reference: http://www.gyorkozig.hu/cgi-bin/letolt/kozighiv/4_mell_vagyo...
Istvan Nagy
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm az ötleteket mindhármótoknak!

45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
authority ID / organisation ID


Explanation:
Kínomban ezt írnám (ha nincs időm jobban utánanézni).

Itt látjuk, hogy ez micsoda:

A technikai azonosító kód és kiegészítő kód felépítése: A technikai azonosító kód és kiegészítő kódot 13 számjegyből áll. Az első 6 számjegy a közigazgatási szerv KÖZIGTAD-azonosítója, az ún. „szervkód”. Az ezt követő 5 számjegy a köztisztviselő számára a munkáltatói jogkör gyakorlója által megállapított ún. „személyi kód”. Az utolsó 2 számjegy az ún. „kiegészítő kód”.



Andras Mohay
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
org-code


Explanation:
"org(anization) code" - csak bosszúból, a "szerv(ezeti) kód" megtorlásaként.

Különben a másik két javaslat is tökéletes (bár nekem organization code jobban hangzik).

Peter Kiss
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian