KudoZ home » Hungarian to English » Chemistry; Chem Sci/Eng

pezsgőformula

English translation: effervescent formulation


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:pezsgőformula
English translation:effervescent formulation
Entered by: Douglas Arnott

11:51 Nov 2, 2006
Hungarian to English translations [PRO]
Marketing - Chemistry; Chem Sci/Eng
Hungarian term or phrase: pezsgőformula
A hostess az áruház területén a „XY” mosóporos polc közelében helyezkedett el, tájékoztatta a vásárlókat a „XY” előnyeiről, megmutatta nekik a „XY” pezsgőformuláról szóló demonstrációt, és bátorította őket a „XY” megvásárlására és kipróbálására.
Douglas Arnott
effervescent formulation
Explanation:
Ha a mosószer-hipotézist feladjuk, s a mosóporos hátteret csak kulisszának tekintjük...

"effervescent formulation" 1500 googlinkkel magasan vezet...




A hatásos kreatin formuláknak két alapfajtája van: por és pezsgő/por/ kreatin (effervescent creatine). A leghatékonyabb, legbiztosabb és legkényelmesebb ...
www.mass-shop.hu/etkezes_es_kiegeszitok_tevhitek_kreatin.ph...

Trans-FX
Sejttérfogat-maximalizáló pezsgő kreatin - A Trans-FX egy pezsgő formula a kreatin bevitelére kifejlesztve. A pezsgő formula a legfejlettebb, leghatékonyabb és legélvezetesebb módja a kreatin elfogyasztásának.
A Trans-FX a nevében nyilvánvalóan jelzi, hogy a Trans-X hagyományos por kreatin-transzportrendszer bizonyos tekintetben vett alternatívája kíván lenni, ami azt jelenti, hogy azért nem száz százalékos a megfeleltetés. A TRANS-X az egyébként kiváló hatásához sok cukrot alkalmaz, valamint nagy mennyiségű vízzel kell bevenni. A pezsgő Trans-FX azoknak kínál alternatívát, akiknek ez problémát jelent - ezért lett kifejlesztve a szénhidrát-mentes Trans-FX formula.
Mint már tudjuk, a kreatin oldódása, felszívódása alapból maximalizálva van a pezsgő technológia használatával. A Trans-FX a PUMP-okhoz képest rátesz még egy lapáttal a kreatin izomba juttatása és a sejttérfogat-növelés terén, amely jelenség fokozása a kreatin használat alapcélja egyébként is. Ehhez speciális aminosavakat adagoltak a termékhez. Egyes aminosavak ugyanúgy megemelik az inzulin szintet, mint a szénhidrát - ilyen az arginin is. Ily módon cukor és kalóriák nélkül érjük el az inzulintermelés megindítását, tehát a Trans-FX terméknél a kreatin hasznosulás mindkét fázisát javítottuk!
body.builder.hu/hirlevel/hirlevel_0012.htm
Selected response from:

Andras Mohay
Grading comment
köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1effervescent formulationAndras Mohay
4effervescence formulation
Michael Moskowitz


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
effervescence formulation


Explanation:
or simply
the effervescence of the detergent

The invention also relates to the use of such an effervescence particle in a detergent composition for improvement of the dispensing or dissolution of the ...
www.wipo.org/ipdl/IPDL-CIMAGES/view/pct/getbykey5?KEY=99/58... - 36k - Cached - Similar pages


Detergent compositions comprising a dimethicone copolyol - Patent ...Title:, Detergent compositions comprising a dimethicone copolyol ... The denture cleansing compositions also incorporate an effervescence generator which in ...
www.freepatentsonline.com/5759523.html - 42k - Cached - Similar pages


Detergent compositions or components - Patent 6472364Abbrevations used in the Effervescence Component and Detergent Composition Examples LAS: Sodium linear C11-13 alkyl benzene sulfonate ...
www.freepatentsonline.com/6472364.html - 124k - Cached - Similar pages
[ More results from www.freepatentsonline.com ]


topicIndexDtoHDetergent, use detergents in place of soap solution 12.13.8 ... Effervescence, measure conservation of matter with effervescent tablets 12.1.1 ...
www.uq.edu.au/_School_Science_Lessons/topicIndexDtoH.html - 58k - Cached - Similar pages


Expert: Sodium Bicarbonate Chemistry Including Effervescence, and ...Sodium Bicarbonate Chemistry Including Effervescence, and Pharmaceutical and Pesticide ... controlled-release drug delivery, detergent, dosage form, drug, ...
www.intota.com/viewbio.asp?bioID=773306&perID=722835&show=F... - 34k - Cached - Similar pages



Michael Moskowitz
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
effervescent formulation


Explanation:
Ha a mosószer-hipotézist feladjuk, s a mosóporos hátteret csak kulisszának tekintjük...

"effervescent formulation" 1500 googlinkkel magasan vezet...




A hatásos kreatin formuláknak két alapfajtája van: por és pezsgő/por/ kreatin (effervescent creatine). A leghatékonyabb, legbiztosabb és legkényelmesebb ...
www.mass-shop.hu/etkezes_es_kiegeszitok_tevhitek_kreatin.ph...

Trans-FX
Sejttérfogat-maximalizáló pezsgő kreatin - A Trans-FX egy pezsgő formula a kreatin bevitelére kifejlesztve. A pezsgő formula a legfejlettebb, leghatékonyabb és legélvezetesebb módja a kreatin elfogyasztásának.
A Trans-FX a nevében nyilvánvalóan jelzi, hogy a Trans-X hagyományos por kreatin-transzportrendszer bizonyos tekintetben vett alternatívája kíván lenni, ami azt jelenti, hogy azért nem száz százalékos a megfeleltetés. A TRANS-X az egyébként kiváló hatásához sok cukrot alkalmaz, valamint nagy mennyiségű vízzel kell bevenni. A pezsgő Trans-FX azoknak kínál alternatívát, akiknek ez problémát jelent - ezért lett kifejlesztve a szénhidrát-mentes Trans-FX formula.
Mint már tudjuk, a kreatin oldódása, felszívódása alapból maximalizálva van a pezsgő technológia használatával. A Trans-FX a PUMP-okhoz képest rátesz még egy lapáttal a kreatin izomba juttatása és a sejttérfogat-növelés terén, amely jelenség fokozása a kreatin használat alapcélja egyébként is. Ehhez speciális aminosavakat adagoltak a termékhez. Egyes aminosavak ugyanúgy megemelik az inzulin szintet, mint a szénhidrát - ilyen az arginin is. Ily módon cukor és kalóriák nélkül érjük el az inzulintermelés megindítását, tehát a Trans-FX terméknél a kreatin hasznosulás mindkét fázisát javítottuk!
body.builder.hu/hirlevel/hirlevel_0012.htm


Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  aradek
3 hrs
  -> Köszönöm. A mosóporos helyszínt továbbra sem értem.