KudoZ home » Hungarian to English » Chemistry; Chem Sci/Eng

alkálifém-komplexek

English translation: alkaline complexes


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:alkálifém-komplexek
English translation:alkaline complexes
Entered by: Eva Blanar

22:02 Jun 30, 2004
Hungarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng
Hungarian term or phrase: alkálifém-komplexek
"a szabadalom leírja az alkálifém-komplexek alkalmazását belsőégésű terek felületének bevonására és a komplexképző anyagok kenőanyagok segítségével történő bejuttatására"
Eva Blanar
Hungary
alkaline complexes
Explanation:
tapasztalat
Selected response from:

xxxdenny
Grading comment
Köszönöm, meg vagyok győzve!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1alkaline complexesxxxdenny
2alkaline metal complexesMonika Takacs


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
alkálifém-komplexek
alkaline complexes


Explanation:
tapasztalat

xxxdenny
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 27
Grading comment
Köszönöm, meg vagyok győzve!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Piróth
6 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
alkálifém-komplexek
alkaline metal complexes


Explanation:
A periodusos rendszer elso oszlopanak elemei az alkali femek=alkaline metals, ezeknek a komplexei.

Monika Takacs
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian