KudoZ home » Hungarian to English » Construction / Civil Engineering

igazságügyi műszaki szakértő

English translation: expert (technical) witness


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:igazságügyi műszaki szakértő
English translation:expert (technical) witness
Entered by: Péter Tófalvi

20:39 Aug 31, 2006
Hungarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Hungarian term or phrase: igazságügyi műszaki szakértő
Ő az, aki statikai stb. vizsgálat alapján életveszélyessé nyilváníthat pld. egy megroggyant épületet.
Péter Tófalvi
Hungary
expert (technical) witness
Explanation:
Az igazságügyi szakértőket bíróságokon való megjelenésnél vagy peres ügyekben véleményt nyilvánító szakértőként expert witnessnek neveznek és a megnevezésben nem szokták hozzátenni, hogy milyen területet képvisel. Ha hozzáteszed a technical szót, attól még jó marad a kifejezés.
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
Köszönöm a segítséget, végülis emellett döntöttem.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1expert (technical) witness
JANOS SAMU
3Inspector General
Zoltan Bartok


Discussion entries: 4





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
expert (technical) witness


Explanation:
Az igazságügyi szakértőket bíróságokon való megjelenésnél vagy peres ügyekben véleményt nyilvánító szakértőként expert witnessnek neveznek és a megnevezésben nem szokták hozzátenni, hogy milyen területet képvisel. Ha hozzáteszed a technical szót, attól még jó marad a kifejezés.

JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 62
Grading comment
Köszönöm a segítséget, végülis emellett döntöttem.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ágnes Fülöp: http://www.intota.com/litigation_expert_witness.asp
1 hr

2 days9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Inspector General


Explanation:
At the Federal, State and local levels, in the USA, the office of the Inspector General deals with similar issues.

Zoltan Bartok
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4