KudoZ home » Hungarian to English » Construction / Civil Engineering

zárt álmennyezet

English translation: non-perforated suspended ceiling


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:zárt álmennyezet
English translation:non-perforated suspended ceiling
Entered by: Claudia Birea

12:41 Sep 23, 2007
Hungarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Hungarian term or phrase: zárt álmennyezet
Sprinklerrendszerről van szó. Egy mondatban szerepel, előtte és utána semmi egyéb utalás nem szerepel:
"Az adott területen 2db helyiségből álló labor lett építve, *zárt álmennyezettel*."
Claudia Birea
non-perforated suspended ceiling
Explanation:
Az álmennyezetre a következő kifejezések használatosak: suspended ceiling (profi), boxed in ceiling, false ceiling.

A zárt azt jelenti, hogy nincs áttörve - az anyag nem lyukacsos, mert lehetne olyan is.

A funkcionális lyukak, pl. lmpák, vagy mint ebben az esetben a sprinkler rendszer beszerelésére szükséges lyukak nem számítanak perforálásnak, mert a szerelvény befedi őket.

Suspended Ceilings. The Donn. brand covers well known products such ... a non perforated vinyl faced gypsum tile....
www.bpbsa.com/donnceil.htm

Non perforated metal tile suspended ceiling. www.qsweek.com/nav?page=qsweek.contentspage&view_resource=6...
Selected response from:

juvera
Grading comment
Köszi szépen.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Drop ceiling /dropped ceilingLeslie Gabor
5non-perforated suspended ceilingjuvera


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
non-perforated suspended ceiling


Explanation:
Az álmennyezetre a következő kifejezések használatosak: suspended ceiling (profi), boxed in ceiling, false ceiling.

A zárt azt jelenti, hogy nincs áttörve - az anyag nem lyukacsos, mert lehetne olyan is.

A funkcionális lyukak, pl. lmpák, vagy mint ebben az esetben a sprinkler rendszer beszerelésére szükséges lyukak nem számítanak perforálásnak, mert a szerelvény befedi őket.

Suspended Ceilings. The Donn. brand covers well known products such ... a non perforated vinyl faced gypsum tile....
www.bpbsa.com/donnceil.htm

Non perforated metal tile suspended ceiling. www.qsweek.com/nav?page=qsweek.contentspage&view_resource=6...


juvera
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 310
Grading comment
Köszi szépen.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Drop ceiling /dropped ceiling


Explanation:
A mindennapi nyelvben ezt használják

Leslie Gabor
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Köszi szépen.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
3 hrs

neutral  juvera: Ez elsősorban US kifejezés, és nem feltétlenül "zárt". Az tény, hogy a célterületet nem tudjuk. :-)
4 hrs