KudoZ home » Hungarian to English » Construction / Civil Engineering

oszlopfelvezetés

English translation: pole wiring


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:oszlopfelvezetés
English translation:pole wiring
Entered by: Péter Tófalvi

07:32 Nov 5, 2007
Hungarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / villanyszerelés
Hungarian term or phrase: oszlopfelvezetés
"Autópálya pihenőely villamos energia ellátása, 20 kV-os kábel oszlopfelvezetés rajza."
Péter Tófalvi
Hungary
pole wiring/wiring diagram
Explanation:
Oké, miután a note-ot nem biztos, hogy olvassátok:D

A vezetékek oszlopra való felvezetése: pole wiring, ennek a rajza: wiring diagram
Találtam róla egy ábrát itt:
http://www.dot.state.oh.us/traffic/Publication Manuals/scd.....

"POLE WIRING DIAGRAM 120V SYSTEM" see summary of revisions.
https://www.raqsb.mto.gov.on.ca/techpubs/RevInfo.nsf/ba8bdf1...

Selected response from:

Hungary GMK
Hungary
Grading comment
Köszönöm, nekem ez tűnik a leglogikusabbnak.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1pole linework
JANOS SAMU
4cable connection ((on mast) drawing)
Andras Szekany
4pole wiring/wiring diagramHungary GMK
3Pole Location Plan/ Plan view of pole locationHungary GMK


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
pole linework


Explanation:
Az oszlopon végzett minden munka pole linework. Annak a rajza: pole linework blueprint.



    Reference: http://www.canlii.org/on/laws/regu/1990r.1051/20030205/whole...
JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 62

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  juvera: Írják "pole-line work"-nek és pole line worknek is. Én a legutolsóra szavaznék.
3 hrs

31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Pole Location Plan/ Plan view of pole location


Explanation:
Oszlopfelvezetésre a google egyetlen találatot ad, a te kérdésedet:) Gondolom, az oszlopok telepítésének a helyszínrajza. Találtam pár oldalt, ami szerint a "Pole Location Plan" illik rá a legjobban:

"Revised Pole Location Plan. Project: 78050. Project Status, Group ID, SR, Section." www.dotdom2.state.pa.us
"Plan view of pole location and spacing." www.co.larimer.co.us/building/pole_structure.htm

"Manager Tomaso reviewed a system pole location plan along with a typical street. light specification detail drawing." www.co.larimer.co.us/building/pole_structure.htm

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-11-05 08:52:33 GMT)
--------------------------------------------------

A vezetékek oszlopra való felvezetése viszont: pole wiring/wiring diagram
Találtam róla egy ábrát itt:
http://www.dot.state.oh.us/traffic/Publication Manuals/scds/...

"POLE WIRING DIAGRAM 120V SYSTEM" see summary of revisions.
https://www.raqsb.mto.gov.on.ca/techpubs/RevInfo.nsf/ba8bdf1...

Hungary GMK
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: "a te kérdésedet:) Gondolom, az oszlopok telepítésének a helyszínrajza" Nem. szerintem a kábelek (egy-egy) oszlopra való felvezetéséről van szó.


1 day23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cable connection ((on mast) drawing)


Explanation:
-

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 27

2 days6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pole wiring/wiring diagram


Explanation:
Oké, miután a note-ot nem biztos, hogy olvassátok:D

A vezetékek oszlopra való felvezetése: pole wiring, ennek a rajza: wiring diagram
Találtam róla egy ábrát itt:
http://www.dot.state.oh.us/traffic/Publication Manuals/scd.....

"POLE WIRING DIAGRAM 120V SYSTEM" see summary of revisions.
https://www.raqsb.mto.gov.on.ca/techpubs/RevInfo.nsf/ba8bdf1...



Hungary GMK
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Köszönöm, nekem ez tűnik a leglogikusabbnak.