ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Hungarian to English » Cooking / Culinary

pogácsa

English translation: Hungarian potato scone

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:magyaros krumplis pogácsa
English translation:Hungarian potato scone
Entered by: Katalin Szilárd

10:17 Feb 12, 2009
Hungarian to English translations [PRO]
Cooking / Culinary
Hungarian term or phrase: pogácsa
magyar krumplis pogácsa
jucuska
Hungarian potato scone
Explanation:
A krumplis pogácsának a potato scone felel meg a legjobban.

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2009-02-12 10:25:04 GMT)
--------------------------------------------------

Ha csak pogácsa, akkor scone. Ha magyaros krumplipogácsa a kérdés, akkor Hungarian potato scone.
Selected response from:

Katalin Szilárd
Hungary
Grading comment
Köszi szépen.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2sconeZs_translates
4 +3Hungarian potato scone
Katalin Szilárd
5potato rusk
JANOS SAMU
Summary of reference entries provided
volt már kérdés
Krisztina Lelik

  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
scone


Explanation:
Szerintem ez van hozzá a legközelebb.

Zs_translates
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  kyanzes
5 mins

agree  Lingua.Franca: (Hungarian potato)
6 mins

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Hungarian potato scone


Explanation:
A krumplis pogácsának a potato scone felel meg a legjobban.

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2009-02-12 10:25:04 GMT)
--------------------------------------------------

Ha csak pogácsa, akkor scone. Ha magyaros krumplipogácsa a kérdés, akkor Hungarian potato scone.

Katalin Szilárd
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Köszi szépen.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxhollowman
3 mins

agree  Andras Kovacs: USA-ban pedig " american biscuit"
21 hrs

agree  Tradeuro Language Services
3 days7 hrs

19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
potato rusk


Explanation:
A scone-nal az a gond, hogy az sütőporral kell csinálni, a krumplispogácsát meg élesztővel. Ezért olyat kell keresni, amelyben benne van mind a krumpli, mind az élesztő. Ez pedig a potato rusk. Olvasd el a receptjét.


    Reference: http://books.google.com/books?id=7IoTAAAAYAAJ&pg=PA236&lpg=P...
JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 20




Reference comments


1 hr
Reference: volt már kérdés

Reference information:
nem is olyan régen: http://hun.proz.com/kudoz/english_to_hungarian/cooking_culin...

Krisztina Lelik
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian