KudoZ home » Hungarian to English » Marketing / Market Research

boszorkánykonyha

English translation: creative hub, ideas factory, inner sanctuary of the creative process


12:48 Feb 18, 2008
Hungarian to English translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
Hungarian term or phrase: boszorkánykonyha
"... betekinthetnek X vállalat boszorkánykonyhájába"

Hogy lehet ezt frappánsan kifejezni?
Krisztina Kotai
Hungary
English translation:creative hub, ideas factory, inner sanctuary of the creative process
Explanation:
Nincs pontos megfelelője, bár viccesen lehetne mondani, hogy the company's witch's kitchen, where they cook up their ideas.

A fentiek variációk a témára. Az "inner sanctuary..." azt jelképezi, hogy oda csak a kivételezettek juthatnak be. A szövegből kiderül, hogy ez hozzá tartozik-e az elképzeléseikhez, de ha nem annyira titoktartók, az előző két fogalom is megfelel.

A witch's brew az eredmény lenne, ami elkészült,
- abban az esetben használatos, ha ez az eredmény meglepő, nem előre látható, esetleg mert mindent bele kutyultak, és nem lehet tudni előre, megemészthető-e, mint Bush gazdasági tervei,
- nem a hely, ahol készítik.
Selected response from:

juvera
Grading comment
Köszönöm a sokszínű ötleteket!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1creative hub, ideas factory, inner sanctuary of the creative processjuvera
4witch's brewHungary GMK
3 +1witch's brew
Gusztáv Jánvári


Discussion entries: 2





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
witch's brew


Explanation:
Can take a look inside X's witch brew.

-- gondolom én. :)

Gusztáv Jánvári
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hungary GMK: megelőztél :)
7 mins
  -> ismerem az érzést :)

39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
witch's brew


Explanation:
Az angolban is használják.

Example sentence(s):
  • "Bush could serve witch's brew to world economy"

    Reference: http://business.timesonline.co.uk/tol/business/columnists/ar...
Hungary GMK
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
creative hub, ideas factory, inner sanctuary of the creative process


Explanation:
Nincs pontos megfelelője, bár viccesen lehetne mondani, hogy the company's witch's kitchen, where they cook up their ideas.

A fentiek variációk a témára. Az "inner sanctuary..." azt jelképezi, hogy oda csak a kivételezettek juthatnak be. A szövegből kiderül, hogy ez hozzá tartozik-e az elképzeléseikhez, de ha nem annyira titoktartók, az előző két fogalom is megfelel.

A witch's brew az eredmény lenne, ami elkészült,
- abban az esetben használatos, ha ez az eredmény meglepő, nem előre látható, esetleg mert mindent bele kutyultak, és nem lehet tudni előre, megemészthető-e, mint Bush gazdasági tervei,
- nem a hely, ahol készítik.

juvera
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm a sokszínű ötleteket!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Krisztina Lelik: csakis ez
19 hrs
  -> Köszönöm.