KudoZ home » Hungarian to English » Mechanics / Mech Engineering

Gépkocsi beálló

English translation: Reserved parking place


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:Gépkocsi beálló
English translation:Reserved parking place
Entered by: juvera

15:03 Feb 19, 2005
Hungarian to English translations [PRO]
Mechanics / Mech Engineering
Hungarian term or phrase: Gépkocsi beálló
Pl. a munkaadó bérel gépkocsi beállót egyik dolgozója részére - lehet esetleg garage or depot?
Csilla Takacs
Hungary
Reserved parking (space)
Explanation:
Ez lehet bárhol, többszintes parkolóban, az iroda bejárat melletti parkolóban, a gyárudvaron, valakinek a garázsában, más létesítménytől bérelt parkoló helyen, stb.
Selected response from:

juvera
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7Reserved parking (space)juvera
4 +2carportxxxdenny


Discussion entries: 1





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
Gépkocsi beálló
Reserved parking (space)


Explanation:
Ez lehet bárhol, többszintes parkolóban, az iroda bejárat melletti parkolóban, a gyárudvaron, valakinek a garázsában, más létesítménytől bérelt parkoló helyen, stb.

juvera
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 47
Grading comment
Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Csaba Burillak: Vagy csak egyszerűen parking space.
1 hr
  -> Köszönöm.

agree  Michael Moskowitz
1 hr
  -> Köszönöm.

agree  Zoltan Bartok
3 hrs
  -> Köszönöm.

agree  Ildiko Santana
8 hrs
  -> Köszönöm.

agree  Leslie Gabor: Parking space
9 hrs
  -> Köszönöm.

agree  Elizabeth Rudin
20 hrs
  -> Köszönöm.

agree  Andrea Szabados: Szerintem ez a jó megoldás. A gépkocsibeálló a parkolóhely körülményeskedő, ill. pontatlan megfogalmazása (ebben az esetben).
1 day7 hrs
  -> Köszönöm.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Gépkocsi beálló
carport


Explanation:
Ez fedett többnyire egy-két gépkocsi számára készült parkolóhely, oldalfalak nélkül. Ha egyszerüen parkolóhelyet bérelnének, az parking space lenne.

xxxdenny
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ildiko Santana
7 hrs

agree  Elizabeth Rudin
20 hrs