KudoZ home » Hungarian to English » Medical: Instruments

kezelöruha

English translation: treatment garment


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:kezelöruha
English translation:treatment garment
Entered by: juvera

17:04 Feb 19, 2005
Hungarian to English translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
Hungarian term or phrase: kezelöruha
... úgynevezett kezelöruhás száraz kezelésre.(mozgásában korlátozott emberek számára egy masszázságyon, vagy a saját ágyában történő kezelésre)...
xxxdenny
(special) treatment garment
Explanation:
A kezelést nyilván részletesen ismertetik, és a "kezelőruha" speciálisan erre a célra készült. A magyar szó sem mond sokat, és némi keresgélés után arra a következtetésre jutottam, nem valószínű, hogy meghatározható angol neve lenne. Viszont a "treatment garment" olyan általános kifejezés, ami pontosan megfelel a magyar kezelőruhának, és gyakran előfordul egészségügyi vonalon, pl. "compression treatment garment". A "garment" mindenképpen jó kifejezés olyan holmira, ami felvehető, valamennyire az emberi alakra szabott.
Selected response from:

juvera
Grading comment
szerintem is jó lett volna a garment, de úgy látszik treatment suit lesz, mert a kliensnek ez tetszik. Köszönöm mindkettötöknek
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(special) treatment garmentjuvera
3treatment clothes
Michael Moskowitz


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kezelöruha
treatment clothes


Explanation:
vagy esetleg
treatment outfit

Michael Moskowitz
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RussianRussian

1 day6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kezelöruha
(special) treatment garment


Explanation:
A kezelést nyilván részletesen ismertetik, és a "kezelőruha" speciálisan erre a célra készült. A magyar szó sem mond sokat, és némi keresgélés után arra a következtetésre jutottam, nem valószínű, hogy meghatározható angol neve lenne. Viszont a "treatment garment" olyan általános kifejezés, ami pontosan megfelel a magyar kezelőruhának, és gyakran előfordul egészségügyi vonalon, pl. "compression treatment garment". A "garment" mindenképpen jó kifejezés olyan holmira, ami felvehető, valamennyire az emberi alakra szabott.

juvera
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
szerintem is jó lett volna a garment, de úgy látszik treatment suit lesz, mert a kliensnek ez tetszik. Köszönöm mindkettötöknek