KudoZ home » Hungarian to English » Medical (general)

diadinamik

English translation: diadynamic


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:diadinamik
English translation:diadynamic
Entered by: Ildiko Santana

19:57 Nov 7, 2007
Hungarian to English translations [PRO]
Medical - Medical (general)
Hungarian term or phrase: diadinamik
Szanatóriumi kezelőlapon szerepel ez a szép magyar (?) szó.... Előre is köszönöm a segítséget.
Ildiko Santana
United States
diadynamic
Explanation:
úgy mint: diadynamic current therapy

DIADYNAMIC ingeráram kezelés

A kezelés során különlegesfajta elektromos áramot használnak fájdalomcsillapításra és a vérkeringés fokozására. Javasolt használati terület: húzódások, zúzódások, ödémák, izületi és gerinckopások, porckorong elkorcsosulás. Fájdalomcsillapító hatása is kedvező.

http://www.clubtihany.hu/magyar/gyogyaszat.htm#33
Selected response from:

Kornelia Robertson
United States
Grading comment
Köszönöm szépen Kornélia és Katalin segítségét. Sajnos, a pontokat nem tudom elosztani köztetek, pedig úgy lenne igazságos! = )
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1diadynamic
Kornelia Robertson
3 +1diadynamic
Katalin Sandor


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
diadynamic


Explanation:
úgy mint: diadynamic current therapy

DIADYNAMIC ingeráram kezelés

A kezelés során különlegesfajta elektromos áramot használnak fájdalomcsillapításra és a vérkeringés fokozására. Javasolt használati terület: húzódások, zúzódások, ödémák, izületi és gerinckopások, porckorong elkorcsosulás. Fájdalomcsillapító hatása is kedvező.

http://www.clubtihany.hu/magyar/gyogyaszat.htm#33

Kornelia Robertson
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm szépen Kornélia és Katalin segítségét. Sajnos, a pontokat nem tudom elosztani köztetek, pedig úgy lenne igazságos! = )

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Levente Bodrossy Dr.
4 mins
  -> Köszönöm.

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
diadynamic


Explanation:
Esetleg. Hogy a szövegkörnyezetbe illik-e, az szk. h1ján nem tuom.
"Diadynamic is one of the most common devises of electro-therapy, which uses a low current for its analgesic and spasmolytic effect. Diadynamic currents are mixed currents, which use effects of the concurrent application of galvanic and faraday, or other impulse-like currents."






    Reference: http://www.sunflowers-agency.com/treatment-methods/diadynami...
Katalin Sandor
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Levente Bodrossy Dr.
2 mins
  -> Köszönöm :-)