KudoZ home » Hungarian to English » Names (personal, company)

Nagyné Tóth Ilona Zsuzsa

English translation: Ilona Zsuzsa Tóth-Nagy


23:27 Jan 14, 2008
Hungarian to English translations [PRO]
Names (personal, company)
Hungarian term or phrase: Nagyné Tóth Ilona Zsuzsa
Azt szeretném tudni mi a helyes szórend angolul.

Kösz
hunor
English translation:Ilona Zsuzsa Tóth-Nagy
Explanation:
Gondolom, hogy az Ilona az első, keresztnév, a Zsuzsa a második keresztnév.
Selected response from:

Attila Piróth
France
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Ilona Zsuzsa Tóth-Nagy
Attila Piróth
5Mrs. Ilona Zsuzsa Toth-NagyKathy Forgach
4Ilona Zsuzsa Nagy-TóthZsuzsanna Koos


Discussion entries: 2





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
nagyné tóth ilona zsuzsa
Ilona Zsuzsa Tóth-Nagy


Explanation:
Gondolom, hogy az Ilona az első, keresztnév, a Zsuzsa a második keresztnév.

Attila Piróth
France
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Katalin Horváth McClure: Ezzel vigyázni kell. Ha hivatalos dokumentumra kell a név, akkor ez nem jó. Angolul is, magyarul is lehet a férjezett név kötőjeles, de csak akkor, ha úgy van anyakönyvezve.
28 mins

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ilona Zsuzsa Nagy-Tóth


Explanation:
Szerintem ez a helyes sorrend.

Zsuzsanna Koos
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

28 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Mrs. Ilona Zsuzsa Toth-Nagy


Explanation:
Married women use the title "mrs" the middle name goes after the first name, and the husband's and wife's last names are hyphenated when used together

Kathy Forgach