KudoZ home » Hungarian to English » Poetry & Literature

hujuj/juj

English translation: ouch, ugh, my God


20:50 Jun 22, 2005
Hungarian to English translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
Hungarian term or phrase: hujuj/juj
"Különben hujuj!" utána van még "juj" is. Van valami ötletetek?

Köszönöm előre is!
Ágnes Fülöp
Netherlands
English translation:ouch, ugh, my God
Explanation:
:-)

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 46 mins (2005-06-23 09:37:03 GMT)
--------------------------------------------------

+ yipe
woe
whew
la
heigh-ho (rajta értelemben)
ah

Tehát, ha hangzásban közel akarsz maradni a magyarhoz, akkor mond azt, hogy:

Whew-ah-woe!
Selected response from:

Péter Tófalvi
Hungary
Grading comment
Köszönöm a válaszokat és a megerősítéseket mindenkinek! Péter ajánlotta fel a legöbb alternatívát, így ő kapja a pontot. További jó munkát, jó nyarat!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4ouch-ouchxxxdenny
3ouch, ugh, my God
Péter Tófalvi
3or else .....VAGY..... ouch ... VAGY ...you will be sorry...Eva Ballentine


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
ouch-ouch


Explanation:
"Or else ouch-ouch"

xxxdenny
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daniel Mencher: or maybe just "Ouch"
0 min

agree  Andras Mohay
6 hrs

agree  Krisztina Lelik
9 hrs

agree  Sonia Soros
1 day19 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
or else .....VAGY..... ouch ... VAGY ...you will be sorry...


Explanation:
Bár mindkét elöző felvetés jól hangzik, én leteszteltem 8 éves lányommal(itt születtet és itt jár iskolába Kanadába, kanadai férjemmel és egy angol lektor baratnőmmel.
Együtt az "or else ouch"-nak egyikük sem találta értelmét.
Ha az "or else"-t használnánk, akkor muszály megnevezni, hogy mi is történne. Pld.: "or else, I will smack your bottom"

A másik megoldás az "...or you will be sorry" ami elég gyakori kifejezés.



Eva Ballentine
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andras Mohay: Tetemes mennyiségű "or else ouch" fickándozik a Világhálón. Az ilyen tesztek mindig kétségesek. Sőt: én magyarul is inkább "hajaj"-t mondanék, tehát anyanyelvi beszélők sem mindig értenek egyet.
3 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ouch, ugh, my God


Explanation:
:-)

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs 46 mins (2005-06-23 09:37:03 GMT)
--------------------------------------------------

+ yipe
woe
whew
la
heigh-ho (rajta értelemben)
ah

Tehát, ha hangzásban közel akarsz maradni a magyarhoz, akkor mond azt, hogy:

Whew-ah-woe!

Péter Tófalvi
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm a válaszokat és a megerősítéseket mindenkinek! Péter ajánlotta fel a legöbb alternatívát, így ő kapja a pontot. További jó munkát, jó nyarat!