KudoZ home » Hungarian to English » Psychology

pánikbetegség

English translation: panic disorder


10:34 May 18, 2005
Hungarian to English translations [PRO]
Medical - Psychology
Hungarian term or phrase: pánikbetegség
a teljes mondat így hangzik, bár a kifejezéshez nem biztos, hogy szükséges:
"1997-ben 8 hónap alatt, egyéni pszichoterápiával sikerült kigyógyulnom egy pánikbetegségből."

Köszönöm!
Unikornis
English translation:panic disorder
Explanation:
A Nagyszótárban is szerepel.
Lásd még: http://www.answers.com/panic disorder
Selected response from:

Attila Piróth
France
Grading comment
Köszönöm szépen!

A nagyszótár nekem digitális verzióban van meg, abban nem szerepel sajnos... Melyik szótárprogramot érdemes most leginkább használni? :)


Mégegyszer köszike mindenkinek!
Üdv
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7panic disorder
Attila Piróth
5 -1panic attacksTetrex


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
pánikbetegség
panic disorder


Explanation:
A Nagyszótárban is szerepel.
Lásd még: http://www.answers.com/panic disorder

Attila Piróth
France
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm szépen!

A nagyszótár nekem digitális verzióban van meg, abban nem szerepel sajnos... Melyik szótárprogramot érdemes most leginkább használni? :)


Mégegyszer köszike mindenkinek!
Üdv

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elizabeth Rudin
1 min

agree  szenmark
55 mins

agree  Eva Blanar
5 hrs

agree  Sonia Soros
6 hrs

agree  Ildiko Santana
17 hrs

agree  Krisztina Lelik
19 hrs

agree  perke
3 days5 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
pánikbetegség
panic attacks


Explanation:
Anxiety disorder but panic attacks
A szakirodalom ezt a kifejezest hasznalja.


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 24 mins (2005-05-18 12:58:33 GMT)
--------------------------------------------------

En is talaltam olyan web oldalakat ahol panic disorderkent szerepel, ezzel meg ideig nem talalkoztam, szakkonyvekben legalabbis brit konyvekben az anxiety disorder vagy suffer from panic attacks hasznalatos.
\"I stopped suffering from panic attacks in 1997 after 8 months of personal psychotherapy\"

Tetrex
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Elizabeth Rudin: “Panic disorder is one of several anxiety disorders… Panic disorder is marked by recurrent, spontaneous panic attacks. .. “ http://panicdisorder.about.com/cs/pdbasics/a/panicdefined.ht...
28 mins
  -> Koszonom, ezzel is tanultam.