KudoZ home » Hungarian to English » Tourism & Travel

fogturizmus

English translation: dental tourism


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:fogturizmus
English translation:dental tourism
Entered by: László Zsák

11:04 Oct 20, 2006
Hungarian to English translations [PRO]
Tourism & Travel
Hungarian term or phrase: fogturizmus
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy értelmezhető-e egy angol anyanyelvű számára, ha ezt lefordítom, pl. tooth v. teeth ? tourism-nak vagy nevetséges? Írjak dental tourism-t? (Esetleg még így se?) Arról van szó, természetesen, amikor az osztrákok átjárnak Nyugat-Magyarországra fogászatra.
Köszönöm.
Veronika Wagner
Hungary
dental tourism
Explanation:
-
Selected response from:

László Zsák
Grading comment
Köszönöm, ez így akkor egyértelmű. És a példákat is Andreának és Katalinnak.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3dental tourismLászló Zsák
4Dental tourism
Andrea Szabados


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
dental tourism


Explanation:
-

László Zsák
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Köszönöm, ez így akkor egyértelmű. És a példákat is Andreának és Katalinnak.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katalin Sandor: http://www.usatoday.com/travel/news/2005-07-28-dental-touris... A USA Todayt nem kizárólag atomtudósok olvassák, úgyhogy ha az ő célközönségüknek érhető...
7 mins

agree  novist
29 mins

agree  Andrea Szabados: bocs, míg böngésztem a cikkeket, Te már elküldted ugyanazt ;-)
41 mins

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Dental tourism


Explanation:
Rengeteg találatot ad rá az internet, még UK oldalakon is (szóval nem csak Sógorék körében népszerű ez a szokás):

http://www.europadental-travel.co.uk/

http://www.budapestresources.com/node/115

Sőt:
http://www.loscabosguide.com/david-mandich/medicaltourism.ht...

http://filipinodentist.com/dentalclinic/

Andrea Szabados
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4