KudoZ home » Hungarian to English » Tourism & Travel

idegenforgalmi asszisztens

English translation: Tourism Assistant


20:46 Sep 18, 2007
Hungarian to English translations [PRO]
Tourism & Travel
Hungarian term or phrase: idegenforgalmi asszisztens
Egy bizonyítványt fordítok, mely idegenvezető, hostess, és idegenforgalmi asszisztens szakképesítést nyújt. A tourism assistent nem hangzik valami jól, meg eléggé semmitmondó kifejezés is.

Tudnátok valami jobbat javasolni?
Előre is köszönöm!
Ágnes Fülöp
Netherlands
English translation:Tourism Assistant
Explanation:
Márpedig ez az lesz, csak "a"-val, assistant.
Elég sok találat is van rá.

pl.:
http://www.clickajob.co.uk/vacancies/tourism-assistant--6400...
http://www.gumtree.com/london/56/13604356.html
http://www.colacotway.vic.gov.au/Activity/Activity_Item.asp?...

A semmitmondó kifejezés magyarul is pont annyit mond. Semmit. Asszisztensnek képzik ki, és tanulnak az idegenforgalomról. De utána vsz utazási irodában, szállodában, idegenforgalmi hivatalban szeretne majd elhelyezkedni vmilyen szakmai asszisztensként.
Ugyanezen főiskola egyik diplomáján ez áll: "közgazdász az idegenforgalmi és szálloda szakon". Ezzel a papírral is egész normálisan hangzó munkakörökben lehet elhelyezkedni...
Selected response from:

Andrea Szabados
Grading comment
Köszönöm szépen mindkettőtöknek! A végén ennél maradtam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5assistant tourism and travel coordinator
JANOS SAMU
4Tourism Assistant
Andrea Szabados


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Tourism Assistant


Explanation:
Márpedig ez az lesz, csak "a"-val, assistant.
Elég sok találat is van rá.

pl.:
http://www.clickajob.co.uk/vacancies/tourism-assistant--6400...
http://www.gumtree.com/london/56/13604356.html
http://www.colacotway.vic.gov.au/Activity/Activity_Item.asp?...

A semmitmondó kifejezés magyarul is pont annyit mond. Semmit. Asszisztensnek képzik ki, és tanulnak az idegenforgalomról. De utána vsz utazási irodában, szállodában, idegenforgalmi hivatalban szeretne majd elhelyezkedni vmilyen szakmai asszisztensként.
Ugyanezen főiskola egyik diplomáján ez áll: "közgazdász az idegenforgalmi és szálloda szakon". Ezzel a papírral is egész normálisan hangzó munkakörökben lehet elhelyezkedni...

Andrea Szabados
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm szépen mindkettőtöknek! A végén ennél maradtam.
Notes to answerer
Asker: :-) köszi!


53 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
assistant tourism and travel coordinator


Explanation:
Ez a leggyakoribb idegenforgalmi asszistens szintű beosztás utazási irodákban és idegenforgalmi hivatalokban.

JANOS SAMU
United States
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian