KudoZ home » Hungarian to English » Transport / Transportation / Shipping

rolótetős függönyponyvás pótkocsi

English translation: curtain-side(r) trailer with removable roof


17:01 Mar 20, 2007
Hungarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping / trucks
Hungarian term or phrase: rolótetős függönyponyvás pótkocsi
rolótetős függönyponyvás pótkocsi
Zsanett Rozendaal-Pandur
Hungary
English translation:curtain-side(r) trailer with removable roof
Explanation:
A curtain-side-ot néha egybe írják, v. külön, v. kötőjellel, és r-rel v. nélküle.
A tetőre csak eltávolíthatót lehet találni.
A roló roll-up lenne, de nem használják.

--------------------------------------------------
Note added at 59 mins (2007-03-20 18:01:07 GMT)
--------------------------------------------------

Ha csak rolótető lenne, akkor Daniel válasza helyes, de itt curtainside-ról is szó van, és a rolling tarp covernek pont az az előnye, hogy nincs függőponyva vázra és ponyvára szüksége.
Persze lehet, hogy a magyar szöveget egy kissé összekavarták.
Selected response from:

juvera
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4curtain-side(r) trailer with removable roofjuvera
4trailer with rolling tarp coverDaniel Pankovics


  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
trailer with rolling tarp cover


Explanation:
Dubbed the "Rolling Tarp System", the tarp does just that, it rolls into place easily and quickly. It completely covers a load in minutes saving time and drivers injuries. Unlike a side curtain's frame structure interfering with loading and unloading, the Chameleon Rolling Tarp structure moves completely out of the way so the tarp does not obstruct the loading platform.


    Reference: http://www.ds-sewing.com/rolltarp/rolltarps1.htm
    Reference: http://www.truckcover-tarp.org/index.php?option=com_content&...
Daniel Pankovics
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
curtain-side(r) trailer with removable roof


Explanation:
A curtain-side-ot néha egybe írják, v. külön, v. kötőjellel, és r-rel v. nélküle.
A tetőre csak eltávolíthatót lehet találni.
A roló roll-up lenne, de nem használják.

--------------------------------------------------
Note added at 59 mins (2007-03-20 18:01:07 GMT)
--------------------------------------------------

Ha csak rolótető lenne, akkor Daniel válasza helyes, de itt curtainside-ról is szó van, és a rolling tarp covernek pont az az előnye, hogy nincs függőponyva vázra és ponyvára szüksége.
Persze lehet, hogy a magyar szöveget egy kissé összekavarták.

juvera
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Köszönöm!