KudoZ home » Hungarian to French » Electronics / Elect Eng

be/kikapcsolható

French translation: doit être équipé d'un disjoncteur


20:21 Apr 3, 2004
Hungarian to French translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
Hungarian term or phrase: be/kikapcsolható
Szégyen ide, szégyen oda, de én ezt nem tudom, hogy hogy mondják a franciák. A szótáram meg olyasmiket ad, hogy a Google alig hoz elő rájuk valamit.
A mondat: Az akkumulátortöltő berendezés be és kikapcsolható legyen.

Esetleg az akkumulátortöltő berendezés is érdekelne.

Köszi.
Katalin Rozália Szász
French translation:doit être équipé d'un disjoncteur
Explanation:
...mondanám én. A másik: chargeur de batteries.
Selected response from:

Endre Both
Germany
Grading comment
Ez is egy megoldás.
Köszönöm.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4doit être équipé d'un disjoncteur
Endre Both
3de type on/off
Eva Blanar


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
be/kikapcsolható
doit être équipé d'un disjoncteur


Explanation:
...mondanám én. A másik: chargeur de batteries.

Endre Both
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 25
Grading comment
Ez is egy megoldás.
Köszönöm.

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
be/kikapcsolható
de type on/off


Explanation:
elég szörnyen hangzik...
az akkumulátortöltõ meg talán contro^leur de charge d'accumulateur (még nem jöttem rá, mik a francia betûk kódjai a NumPad-on)

Eva Blanar
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 2