KudoZ home » Hungarian to French » Medical: Health Care

szívtompulat

French translation: la matité du coeur


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:szívtompulat
French translation:la matité du coeur
Entered by: Krisztina Bottai

14:41 Jul 9, 2008
Hungarian to French translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
Hungarian term or phrase: szívtompulat
Ambuláns kezelőlapon szerepel:
relatív szívtompulat fiz. határon belül.
Tudna valaki segíteni?
Krisztina Bottai
France
"la matité du coeur"
Explanation:
Cardiac dullness angolul, ha minden jól megy. De nem nagyon tudok pontosabban utánanézni, talán kiindulásnak jó lesz.

--------------------------------------------------
Note added at 28 minutes (2008-07-09 15:10:05 GMT)
--------------------------------------------------

Közben láttam hogy relatív, elkerülte a figyelmem az előbb. Akkor "matité relative" (Si des lames pulmonaires s'interposent entre le cœur et la paroi thoracique, il en résulte une matité "relative».) - ezt találtam

--------------------------------------------------
Note added at 18 heures (2008-07-10 09:01:33 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Köszönöm!
Selected response from:

Ildikó Dawance Butz
Belgium
Grading comment
Köszönöm mindkettőtöknek.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5la matite du coeurxxxsavaria
3"la matité du coeur"
Ildikó Dawance Butz


  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
la matite du coeur


Explanation:
A szívtompulat a sternum bal oldalán, a IV-VI. bordák közötti csecsemő-tenyérnyi terület, ahol nem borítja tüdő a szívet.


--------------------------------------------------
Note added at 56 perc (2008-07-09 15:38:44 GMT)
--------------------------------------------------

le matité relative du coeur


    Reference: http://www.monasystem.hu/oktatas/dote/anatomia/html/sziv.htm...
xxxsavaria
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
"la matité du coeur"


Explanation:
Cardiac dullness angolul, ha minden jól megy. De nem nagyon tudok pontosabban utánanézni, talán kiindulásnak jó lesz.

--------------------------------------------------
Note added at 28 minutes (2008-07-09 15:10:05 GMT)
--------------------------------------------------

Közben láttam hogy relatív, elkerülte a figyelmem az előbb. Akkor "matité relative" (Si des lames pulmonaires s'interposent entre le cœur et la paroi thoracique, il en résulte une matité "relative».) - ezt találtam

--------------------------------------------------
Note added at 18 heures (2008-07-10 09:01:33 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Köszönöm!

Ildikó Dawance Butz
Belgium
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Köszönöm mindkettőtöknek.