KudoZ home » Hungarian to German » Botany

kalászhányás

German translation: in die Ähren schiessen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:kalászhányás
German translation:in die Ähren schiessen
Entered by: Medicus

08:08 Feb 10, 2007
Hungarian to German translations [PRO]
Science - Botany
Hungarian term or phrase: kalászhányás
növények életciklusából egy szakasz jelölése
Medicus
in die Ähren schiessen
Explanation:
Az 1929-es Athenaeum kiadású, Kelemen Béla által szerkesztett szótár szerint.
Selected response from:

Aqua PR
Hungary
Grading comment
Nagyon köszönöm a gyorsaságot és a külön fáradságot a szótárban keresgélés ügyében.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Ährenschieben
Johanna K
5in die Ähren schiessenAqua PR


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
in die Ähren schiessen


Explanation:
Az 1929-es Athenaeum kiadású, Kelemen Béla által szerkesztett szótár szerint.

Aqua PR
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
Nagyon köszönöm a gyorsaságot és a külön fáradságot a szótárban keresgélés ügyében.

1 day3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Ährenschieben


Explanation:
.

Johanna K
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Nospak
21 hrs