KudoZ home » Hungarian to German » Construction / Civil Engineering

víznyelő akna

German translation: r/s Gully, -s, r Regenwassereinlauf, -läufe


12:15 Mar 7, 2008
Hungarian to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / vízépítés
Hungarian term or phrase: víznyelő akna
In einer Auflistung der Ausstattung eines Kanals

"1 db átfolyós víznyelő akna"

Ich habe "Durchlaufschacht" gefunden, bin mir aber nicht ganz sicher.

Bild unter: http://www.leier.hu/home/epitoanyagok/mlypts-csatornzs/vizny...
Bettina Rittsteuer
Austria
German translation:r/s Gully, -s, r Regenwassereinlauf, -läufe
Explanation:
ezzel a szóval már találkoztam, akkor ezeket használtam rá...
Selected response from:

Andras Kovacs
Grading comment
Vielen Dank!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Strassenablauf (mit Durchlauf)vcsmernok
4 +1r/s Gully, -s, r Regenwassereinlauf, -läufe
Andras Kovacs


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
r/s Gully, -s, r Regenwassereinlauf, -läufe


Explanation:
ezzel a szóval már találkoztam, akkor ezeket használtam rá...


    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Regenwassereinlauf
Andras Kovacs
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 11
Grading comment
Vielen Dank!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iris Réthy: ezeket ajánlja a Nagy-Kertai féle Vízgazdálkodási szótár is. És: Sinkkasten, Straßeneinlauf, Regeneinlass
43 mins

36 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Strassenablauf (mit Durchlauf)


Explanation:
A mai német szaknyelv leginkább ezt a szót használja. Ld. Lehr- u. Handbuch der Abwassertechnik Band II.

vcsmernok
PRO pts in category: 8