KudoZ home » Hungarian to German » Cooking / Culinary

Legényfogóleves

German translation: Burschenfängersuppe


12:31 Jan 18, 2008
Hungarian to German translations [PRO]
Cooking / Culinary / Magyar konyha
Hungarian term or phrase: Legényfogóleves
Legényfogóleves=Palócleves
Tud rá valaki esetleg valami frappáns német nevet?
Eszter Bokor
Austria
German translation:Burschenfängersuppe
Explanation:
Mifelénk a palócleves, ami zöldbabbal és hússal készül, teljesen más mint a legényfogó leves, amiben gomba és máj van.
Selected response from:

Hajas Tunde
Grading comment
Köszi!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4BurschenfängersuppeHajas Tunde
3 +1PaloczensuppeJudit Sule


Discussion entries: 3





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Paloczensuppe


Explanation:
Nem frappáns, de ezt találtam.


    Reference: http://www.grocceni.com
Judit Sule
Native speaker of: Hungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eva Blanar: esetleg zárójelben lehet valami "Gattenfang" (a Junggesellenfang nekem nem nagyon tetszik), ráadásul csak 1 g-hit van rá, ami viszont csirkebecsináltnak tűnik (de ez a versike... részvétem... ellenben tényleg nagyon jól megoldottad!)
6 hrs

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Burschenfängersuppe


Explanation:
Mifelénk a palócleves, ami zöldbabbal és hússal készül, teljesen más mint a legényfogó leves, amiben gomba és máj van.

Hajas Tunde
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 2
Grading comment
Köszi!