KudoZ home » Hungarian to German » Engineering (general)

reteszcsap

German translation: Riegelbolzen


09:22 Oct 25, 2007
Hungarian to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Hungarian term or phrase: reteszcsap
ez is szép szó :)
Dora Miklody
Hungary
German translation:Riegelbolzen
Explanation:
Szövegkörnyezet hijján csak tippelek...

--------------------------------------------------
Note added at 11 perc (2007-10-25 09:34:35 GMT)
--------------------------------------------------

Van rá pár találat a googlin, meg kellene nézni, hogy az-e, amire szükséged van.
Selected response from:

Ferenc Becker
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4SchieberbolzenGabriel Barabás
4Sperrbolzen
Andras Szekany
3r Rastbolzen vagy r Riegelbolzen
Andras Kovacs
1Riegelbolzen
Ferenc Becker


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
Riegelbolzen


Explanation:
Szövegkörnyezet hijján csak tippelek...

--------------------------------------------------
Note added at 11 perc (2007-10-25 09:34:35 GMT)
--------------------------------------------------

Van rá pár találat a googlin, meg kellene nézni, hogy az-e, amire szükséged van.

Ferenc Becker
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Sperrbolzen


Explanation:
-

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 25

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Schieberbolzen


Explanation:
Valójában csak tippelgetünk szövegkörnyezet nélkül. Ha valamilyen mechanikus géppel kapcsolatos, akkor a Schieberbolzen kifejezést ajánlom.


    Reference: http://209.85.135.104/search?q=cache:C8UOjWi4fZEJ:manibs.de/...
Gabriel Barabás
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

1 day22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
r Rastbolzen vagy r Riegelbolzen


Explanation:
a Rastbolzen szót műszaki szótárban találtam (Urbán Viktor). A Riegelbolzen szót pedig azért támogatom én is, mert viszonylag sok találat jött ki rá a gugliban. Egyébként rengeteg fajta csap és retesz közül válogathatsz itt:
http://wlw.de/sse/MainServlet?sprache=de&land=DE&anzeige=pro...

keress rájuk és kép alapján (vagy leírás alapján) be tudod lőni, hogy melyik kell neked.
Sok sikert!


    Reference: http://wlw.de/sse/MainServlet?sprache=de&land=DE&anzeige=pro...
Andras Kovacs
Native speaker of: Native in HungarianHungarian