KudoZ home » Hungarian to German » Finance (general)

rulírozó hitel

German translation: revolvierender Kredit


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:rulírozó hitel
German translation:revolvierender Kredit
Entered by: dicsi69

20:09 Apr 2, 2008
Hungarian to German translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Hungarian term or phrase: rulírozó hitel
A folyószámlahitellel szemben a rulírozó hitel esetében nincs automatikus törlesztés. Folyószámlához kapcsolt hitelkeret, amelyben szabadon mozoghat az ügyfél: a befizetéseivel mindig törleszti, a terheléseivel mindig igénybe veszi a hitelt, de nincs megszabva visszafizetési ütem és a már befizetett pénz is szabadon újra felhasználható.
dicsi69
revolvierender Kredit
Explanation:
Siehe Erläuterung im Netz.
Selected response from:

Gabriella Maraz
Grading comment
Köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4revolvierender KreditGabriella Maraz
5Revolvingkredit
Pal Toth


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Revolvingkredit


Explanation:
Kredit, der innerhalb eines vereinbarten Zeitraumes automatisch ohne neue Antragstellung nach Rückführung wieder in der vereinbarten Höhe in Anspruch genommen werden kann.


    Reference: http://www.wirtschaftslexikon24.net/d/revolvingkredit/revolv...
Pal Toth
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Eva Blanar: hát ez elég Denglisch, de lehet, hogy használják
42 mins
  -> Valóban, legalább annyira, mint a wikipedia definíciója: Bei einem Revolvingkonto (oder Revolving Credit) handelt es sich um ein Konto, das ausschließlich im Minus (Soll) geführt wird.

27 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
revolvierender Kredit


Explanation:
Siehe Erläuterung im Netz.


    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Revolvierender_Kredit
Gabriella Maraz
Native speaker of: German
PRO pts in category: 7
Grading comment
Köszönöm.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eva Blanar
29 mins

agree  Helmut Kolberg
8 hrs

agree  Andras Kovacs
10 hrs

agree  dr. Varga
3 days19 hrs