KudoZ home » Hungarian to German » Law: Contract(s)

készre jelentés

German translation: Fertigmeldung


11:19 Feb 12, 2007
Hungarian to German translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / termékértékesítési szerződés
Hungarian term or phrase: készre jelentés
Az átadás-átvétel a termelő telephelyén, előzetesen egyeztetett időpontban történik, a termelő írásos - az átvétel javasolt időpontját legalább 5 nappal megelőző - készre jelentése alapján.
szijjzsofi
Hungary
German translation:Fertigmeldung
Explanation:
ezt a kifejezést ismerem ERP-software-böl (Enterprise Resource Planning)
Selected response from:

Iris Réthy
Netherlands
Grading comment
köszi, erre valóban van pár találat :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5FertigstellungsberichtGaby Ramm
4Meldung der Abnahmebereitschaft
dr. Varga
3Fertigmeldung
Iris Réthy


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Fertigmeldung


Explanation:
ezt a kifejezést ismerem ERP-software-böl (Enterprise Resource Planning)

Iris Réthy
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 20
Grading comment
köszi, erre valóban van pár találat :)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Meldung der Abnahmebereitschaft


Explanation:
ÁSZF-ekben így találkoztam ezzel a kifejezéssel.


    Reference: http://www.w-d.de/?id=601
dr. Varga
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Fertigstellungsbericht


Explanation:
"Fertigstellungsbericht" ist allgemein üblich, siehe: www.google.de



    Reference: http://www.google.de
Gaby Ramm
Native speaker of: Native in GermanGerman