KudoZ home » Hungarian to German » Military / Defense

talpszár

German translation: (Lafetten)holm


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:talpszár
German translation:(Lafetten)holm
Entered by: Iris Réthy

11:17 Oct 31, 2006
Hungarian to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Military / Defense / fegyverek
Hungarian term or phrase: talpszár
Tüzérségi fegyver alkatrészéröl van szó. A "talp" az "Lafette", de vajon mi lehet a "talpszár" németül?
Köszönöm a segítségeteket!
Iris Réthy
Netherlands
(Lafetten)holm
Explanation:
Idegen tollakkal ékeskedem:

Nagy Péter, Többnyelvű katonai szótár (elektronikus változat)
Selected response from:

Andras Mohay
Grading comment
András, nagyon köszönöm nem csak a választ, hanem a szótártippet is!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1(Lafetten)holmAndras Mohay
1der LafettenarmÜbersetzungsbüro BUDAPEST-TRANSLATIONS


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
der Lafettenarm


Explanation:
A Halászban csak ennyi áll:

rLafettenarm /kat/ talpszár

Übersetzungsbüro BUDAPEST-TRANSLATIONS
Austria
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
(Lafetten)holm


Explanation:
Idegen tollakkal ékeskedem:

Nagy Péter, Többnyelvű katonai szótár (elektronikus változat)

Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
András, nagyon köszönöm nem csak a választ, hanem a szótártippet is!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gábor Lőrincz-Véger: A Google is csak a Lafettenholm-ra ad találatot, így az tűnik jónak
1 hr
  -> Köszönöm Nagy Péter és az elektronikus változatot készítő Last Word Alapítvány nevében :-)