KudoZ home » Hungarian to German » Other

kiállító hatóság: okmányiroda

German translation: Ausstellende Behörde: Urkundenbüro


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:kiállító hatóság: okmányiroda
German translation:Ausstellende Behörde: Urkundenbüro
Entered by: benedek-

08:54 Oct 27, 2007
Hungarian to German translations [PRO]
Other
Hungarian term or phrase: kiállító hatóság: okmányiroda
.
benedek-
Ausstellende Behörde: Urkundenbüro
Explanation:
http://chi.proz.com/kudoz/514067
Selected response from:

Ferenc Becker
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Ausstellende Behörde: Urkundenbüro
Ferenc Becker
5 +1Ausstellende Behörde: Bürgerbüro
Gábor Lőrincz-Véger
4Ausstellende Behörde: EinwohnermeldeamtHajas Tunde


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Ausstellende Behörde: Urkundenbüro


Explanation:
http://chi.proz.com/kudoz/514067

Ferenc Becker
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Kovacs: az okmányiroda már volt, akkor is ezt ajánlották itt: http://deu.proz.com/kudoz/514067
17 mins
  -> Igen, az én linkem is ugyan oda mutat, csak valami miatt a kínai oldalt találta meg a google...

agree  Rita Banati
2 days1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Ausstellende Behörde: Bürgerbüro


Explanation:
Német nyelvterületen csak mosolyognak az Urkundenbüro kifejezésen, ott a polgárok okmányügyeiket a polgármesteri hivatalok Bürgerbüro-iban intézik

Gábor Lőrincz-Véger
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Kovacs: nos, ez is igaz... lásd: http://de.wikipedia.org/wiki/Bürgerbüro
6 mins

16 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ausstellende Behörde: Einwohnermeldeamt


Explanation:
Falun tényleg a polgármesteri irodában állítják ki az okmányokat, városon azonban a fent megadott hivatal foglalkozik vele.

--------------------------------------------------
Note added at 16 nap (2007-11-12 14:20:48 GMT)
--------------------------------------------------

http://de.wikipedia.org/wiki/Einwohnermeldeamt

Hajas Tunde
Native speaker of: Native in HungarianHungarian