KudoZ home » Hungarian to German » Other

szak (egyetemi szak)

German translation: Wirtschaftslehre


11:46 Nov 13, 2003
Hungarian to German translations [PRO]
Hungarian term or phrase: szak (egyetemi szak)
konkrétan Gazdálkodási Szak kéne, szerintem ez sem németben, sem angolban nem feleltethetö meg igazán semminek, mert ott más a képzés szervezeti felépítése. Business Administratiion v. Management talán?németül és angolul lécci.
Peter Posch
German translation:Wirtschaftslehre
Explanation:
Abteilung für Wirtschaft, Wirtschaftslehre
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
kosz!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Wirtschaftslehre
Elvira Stoianov
3s.
Eva Blanar


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Wirtschaftslehre


Explanation:
Abteilung für Wirtschaft, Wirtschaftslehre

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 57
Grading comment
kosz!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eva Blanar: igen, azt hiszem, ez is jó!
6 mins

36 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
s.


Explanation:
angol
brit: business economics
amerikai: bsusiness administration

német: Betriebswirtschaftlehre (die)

ami a szakot illeti, én a
specialisation / Spezialisierung
kifejezéseket használnám, ha a tantárgyról van szó, a
degree / Hochschulabschluss
pedig megfelel az ottani képzés tartalmának, de nálunk az ilyesmi egyetemeken is van, szóval nehéz ügy

--------------------------------------------------
Note added at 37 mins (2003-11-13 12:24:02 GMT)
--------------------------------------------------

pardon: Betriebswirtschaftslehre (a második s kimaradt)

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 22 mins (2003-11-13 16:09:09 GMT)
--------------------------------------------------

Azt hiszem, nem érdemes túlkombinálni: Wirtschaftslehre és Business Studies tökéletesen megfelel.

Eva Blanar
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in pair: 139