KudoZ home » Hungarian to Italian » Poetry & Literature

éjszaka volt és az égen sok-sok csillag

Italian translation: era notte,e c'erano tante stelle nel cielo


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:éjszaka volt és az égen sok-sok csillag
Italian translation:era notte,e c'erano tante stelle nel cielo
Entered by: xxxsavaria

15:16 Jul 12, 2008
Hungarian to Italian translations [Non-PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
Hungarian term or phrase: éjszaka volt és az égen sok-sok csillag
Amikor én megszülettem, éjszaka volt és az égen sok-sok csillag.
Thank you for help.It´s Greek to me, really!...
italianissimo
era notte,e c'erano tante stelle nel cielo
Explanation:
Szerintem nem árt merismételni a létigét,így talán jobban hangzik(era,c'era)
Selected response from:

xxxsavaria
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5era notte, e tante stelle nel cielo
Zsuzsanna Vajdovics
4era notte,e c'erano tante stelle nel cieloxxxsavaria


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
era notte, e tante stelle nel cielo


Explanation:


Zsuzsanna Vajdovics
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

28 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
era notte,e c'erano tante stelle nel cielo


Explanation:
Szerintem nem árt merismételni a létigét,így talán jobban hangzik(era,c'era)

xxxsavaria
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian