KudoZ home » Hungarian to Romanian » Computers: Software

Kliens oldali

Romanian translation: Pe partea de client


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:Kliens oldali
Romanian translation:Pe partea de client
Entered by: Áron Török

21:45 Oct 29, 2007
Hungarian to Romanian translations [PRO]
Computers: Software / Medical software
Hungarian term or phrase: Kliens oldali
Kliens oldali fejlesztőeszközként Visual Studio .Net használunk, ezen belül is a C# fejlesztőeszközt.
Jelentések, riportok tervezése, fejlesztése Crystal Report 10 eszközzel történik.
Lidia Matei
Romania
Pe partea de client
Explanation:
Szerver-kliens program-arhitektúra
Selected response from:

Áron Török
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Pe partea de client
Áron Török
3ügyfél oldali eszközKatalin Horváth


  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Pe partea de client


Explanation:
Szerver-kliens program-arhitektúra

Áron Török
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
8 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ügyfél oldali eszköz


Explanation:
amennyiben az ügyfél felé orientálódik lehet lehet
-ügyfélcentrikus vagy cél-eszköz

--------------------------------------------------
Note added at 11 óra (2007-10-30 09:43:11 GMT)
--------------------------------------------------

A kontextustól függően
pe parte de client, centrat clientelá , pozitie client ,optie client

Example sentence(s):
  • Kliensi oldal v. ügyfél oldal
Katalin Horváth
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Áron Török: itt nem erről van szó, hanem a program felépül 1 szerverből és több munkaállomásból, amin "kliens" program fut.
1 hr