KudoZ home » Hungarian to Romanian » Computers: Software

Vágólap

Romanian translation: Clipboard


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:Vágólap
Romanian translation:Clipboard
Entered by: Áron Török

21:56 Oct 29, 2007
Hungarian to Romanian translations [PRO]
Computers: Software / Medical software
Hungarian term or phrase: Vágólap
Szabadszöveges ablakokban tudjuk ezt a hasznos funkciót használni. A vágólap egy átmeneti tároló, mely arra szolgál, hogy egy megjelölt szövegrészt máshol is fel tudjunk használni. Kijelölés után min-tegy „zsebre tesszük” a megjelölt szöveget, és ürítésig azt bárhol fel tudjuk újra használni.
Lidia Matei
Romania
Clipboard
Explanation:
Nincs bevett román megfelelő
Selected response from:

Áron Török
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Clipboard
Áron Török
3masa de lucru ,pagina taiere, fata de taiere , schitatorKatalin Horváth


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Clipboard


Explanation:
Nincs bevett román megfelelő

Áron Török
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
9 hrs

agree  Ágnes Szakáli-Kiss
12 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
masa de lucru ,pagina taiere, fata de taiere , schitator


Explanation:
általában angol megfelelőt használnak román magyarázattal

Katalin Horváth
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian