KudoZ home » Hungarian to Romanian » Construction / Civil Engineering

építési napló

Romanian translation: jurnal/raport de lucrări


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:építési napló
Romanian translation:jurnal/raport de lucrări
Entered by: Arpad Csabay

08:47 Oct 23, 2007
Hungarian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Hungarian term or phrase: építési napló
Útépítésre vonatkozó szerződésben fordul elő. Ha jól értem, olyan dokumentum, melyet az építkezés (munkálatok) során vezetnek, egyaránt ír bele a kivitelező és a kliens, abban kérhet választ például a kivitelező bizonyos kérdésekre. Van ilyesmi a román építkezéseknél? És ha igen, mi a neve?

Köszönöm.
Katalin Rozália Szász
jurnal/raport de lucrări
Explanation:
Én jurnal de lucrari-nak fordítanám, a megadott magyarázat alapján. A "caiet de sarcini" a munkavállalás előtt szükséges, követelmény-jegyzék.
Selected response from:

Arpad Csabay
Grading comment
Köszönöm szépen.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2jurnal/raport de lucrări
Arpad Csabay
3 -1caiet de sarcini
Lidia Matei


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
caiet de sarcini


Explanation:
Cel mai des am intalnit aceasta formulare "caiet de sarcini" - face parte integranta din contractul incheiat, precizand cu exactitate lucrarile care se vor executa, cantitatea de material utilizat, termenul de predare, etc. Se poate interveni asupra continutului.

Mai putin folosit, am intalnit si "foi de lucru".

--------------------------------------------------
Note added at 39 minute (2007-10-23 09:27:04 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.undp.md/tenders/2006/doc/Annex 1_2_Tender Acoperi...

http://www.tc.ro/arhiva/309-04.03.2005/?cat=management

Lidia Matei
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Péter Tófalvi: caiet de sarcini = Technical Specification. Vezi si: http://mrsz.ger.hu
23 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
jurnal/raport de lucrări


Explanation:
Én jurnal de lucrari-nak fordítanám, a megadott magyarázat alapján. A "caiet de sarcini" a munkavállalás előtt szükséges, követelmény-jegyzék.

Arpad Csabay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 3
Grading comment
Köszönöm szépen.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  olympikon: Ez a helyes
2 hrs

agree  Péter Tófalvi: Construction Log = Jurnal de santier Vezi si: http://mrsz.ger.hu
23 hrs