KudoZ home » Hungarian to Romanian » Finance (general)

hátrasorolt kötelezettség

Romanian translation: obligatie cu plata decalata/ulterioara


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:hátrasorolt kötelezettség
Romanian translation:obligatie cu plata decalata/ulterioara
Entered by: DR CHATONNETNÉ Pálma, MS, MA Translation

14:43 Jul 5, 2007
Hungarian to Romanian translations [PRO]
Finance (general) / pénzügyi mérleg
Hungarian term or phrase: hátrasorolt kötelezettség
A hátrasorolt kötelezettség olyan, ténylegesen a vállalkozó rendelkezésére bocsátott kapott kölcsön,

* amelyet a vállalkozó bevonhat adóssága rendezésébe,
* a törlesztések sorrendjében a tulajdonosok előtti legutolsó helyen áll, azt a vállalkozó felszámolása vagy csődje esetén csak a többi hitelező kielégítése után kell kiegyenlíteni,
* a kölcsön visszafizetési határideje vagy meghatározatlan, vagy a jövőbeni eseményektől függ, de eredeti futamideje öt évet meghaladó lejáratú,
* a kölcsön törlesztése az eredeti lejárat vagy a szerződésben kikötött felmondási idő előtt nem lehetséges.
DR CHATONNETNÉ Pálma, MS, MA Translation
Hungary
obligatie cu plata decalata/ulterioara
Explanation:
Egy jogi szótárban találtam ilyen jellegű részvényeket, ahol az osztalékot később fizetik ki (hátrasorolt részvény - actiuni cu plata ulterioara a dividendelor)
Selected response from:

Arpad Csabay
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1obligatie cu plata decalata/ulterioara
Arpad Csabay
3angajament cu obligatie ulterioaraKatalin Horváth


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
obligatie cu plata decalata/ulterioara


Explanation:
Egy jogi szótárban találtam ilyen jellegű részvényeket, ahol az osztalékot később fizetik ki (hátrasorolt részvény - actiuni cu plata ulterioara a dividendelor)

Arpad Csabay
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
1 hr

20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
angajament cu obligatie ulterioara


Explanation:
Lehet , hogy nem minden pénzügyi helyzetben használható , de több kategória és prospektus használja

Example sentence(s):
  • angajament cu obligatie ulterioara a investitiei
  • angajament cu obligatie ulterioara pt daune

    Reference: http://www.investitii.ro
Katalin Horváth
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian