KudoZ home » Italian to Bulgarian » Automotive / Cars & Trucks

piantone di guida

Bulgarian translation: кормилна колонка


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:piantone di guida
Bulgarian translation:кормилна колонка
Entered by: Trufev

21:45 Jan 11, 2008
Italian to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / automobile
Italian term or phrase: piantone di guida
di una macchina
milatrad
кормилна колонка
Explanation:
850 хита в Google, а също и съгласно Лингво 12
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
Благодаря Ви, колега! Особено прецизен сте и аргументиран.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3кормилна колонка
Trufev
4кормилна осteodora peteva
2колона на волана
Irena Pizzi


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
кормилна колонка


Explanation:
850 хита в Google, а също и съгласно Лингво 12

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 120
Grading comment
Благодаря Ви, колега! Особено прецизен сте и аргументиран.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lana06: Кормилна колонка“ е разположеният в предпазен кожух вал на кормилния механизъм. Това е определението в Официален вестник на ЕС, на практика двата термина са синоними.
2 hrs

agree  xxxFidexim: Колега Труфев, възхищавам се на усилията Ви да помагате на колежките, които са виждали кормилна колонка само като хитове в гуглето ;о)
5 hrs

agree  teodora peteva
1 day7 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
колона на волана


Explanation:
Речник на понятията: Сигурна колона на волана - 20:44
Че една твърда колона на волана представлява особена опасност за шофьора, беше ясно още при ранните анализи на катастрофите. От 60-те години има различни ...
www.volkswagen.bg/lexikon/sicherheitslenks.html - 4k -
Опел Клуб България ( Jabse.com cache )
Двете кори на колоната на волана - общо 5 винта, 3 отдолу и два под малки капачки под самият волан. 2. 3-те решетки за въздух.(лявата над ключа за фарове и ...
www.jabse.com/cache.php?did= - 67k - Copia cache - Pagine simili - Salva risultato

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2008-01-12 04:50:14 GMT)
--------------------------------------------------

Технически речник - Иновации - Светът на VW - Volkswagen България
... Сервоуправление в зависимост от скоростта · Сигурна кабина за пътниците · Сигурна колона на волана · Сигурни педали · Сигурност на движението ...
www.volkswagen.bg/rund_um_vw/innovation/technik_lexikon/ - 55k - Copia cache - Pagine simili - Salva risultato

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2008-01-12 04:51:19 GMT)
--------------------------------------------------

Land Rover BG Range Rover -> Range Rover Vogue
... Електрическо регулиране на височината и наклона на колоната на волана; Многофункционален волан; Дървени елементи на интериора от черешово и орехово ...
www.landrover.bg/vehicles/range_rover/models/range_rover_vo... - 46k -

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2008-01-12 04:54:24 GMT)
--------------------------------------------------

[PDF]
P&S_Convertible Options_ita.doc
Formato file: PDF/Adobe Acrobat - Versione HTML
memoria (AAB), piantone di guida. telescopico a regolazione elettrica (N37),. sedili riscaldati (KA1), display proiettato con ...
media.gm.com/ch/corv/it/download/td/eq_convertible_it.pdf -


--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2008-01-12 09:51:52 GMT)
--------------------------------------------------

***Колона на волана*** - 1020 хита в Google.

Irena Pizzi
Italy
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
кормилна ос


Explanation:
Ос, която свързва волана със сервомеханизма.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day15 hrs (2008-01-13 12:47:16 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

това прочетох в енциклопедия ZANICHELLI 1996, която притежавам.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day15 hrs (2008-01-13 12:52:24 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

ние не се допитваме до google, но имаме антични справочници, за които вие може и да сънувате, съгласна съм, че термините непрекъснато се променят, но не мисля, че за това трябва да ни се подигравяте, защото когато ние сме превеждали времената са били други и вие сте се разхождали спокойно под масата.

teodora peteva
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian