KudoZ home » Italian to Bulgarian » Automotive / Cars & Trucks

servosterzo

Bulgarian translation: сервомеханизъм


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:servosterzo
Bulgarian translation:сервомеханизъм
Entered by: milatrad

21:46 Jan 11, 2008
Italian to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / automotive
Italian term or phrase: servosterzo
volante della macchina
milatrad
сервомеханизъм
Explanation:
нарича се още (автомобилно) кормилно управление със сервомеханизъм
Selected response from:

Iveta Ivanova
United Kingdom
Grading comment
Благодаря много Ивет!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5сервомеханизъм
Iveta Ivanova
4сервоуправлениеlana06


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
сервомеханизъм


Explanation:
нарича се още (автомобилно) кормилно управление със сервомеханизъм

Example sentence(s):
  • Доминиращ елемент в интериора е арматурното табло с новия волан с ергономична форма и сервомеханизъм.
  • Базовото оборудване включва, например, въздушни възглавниц и за водача и пътника до него, кормилно управление със сервомеханизъм

    Reference: http://images.google.com/images?hl=en&q=servosterzo&btnG=Sea...
Iveta Ivanova
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря много Ивет!

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
сервоуправление


Explanation:
Електромемеханичното сервоуправление е електрическо, регулируемо в зависимост от скоростта, подпомагащо усилие върху волана, което работи само тогава, когато шофьорът се нуждае от него.

lana06
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 60