KudoZ home » Italian to Bulgarian » Automotive / Cars & Trucks

sportello centralina portafusibili

Bulgarian translation: вратичка на кутията (блока) със стопяеми предпазители


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:sportello centralina portafusibili
Bulgarian translation:вратичка на кутията (блока) със стопяеми предпазители
Entered by: milatrad

14:28 Jan 14, 2008
Italian to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / cars
Italian term or phrase: sportello centralina portafusibili
riguarda la centralina Air Bag
milatrad
вратичка на кутията (блока) със стопяеми предпазители
Explanation:
По Лингво 12
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
Благодаря отново. Свалих Лингвото, но е сама на руско-английски.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +1капак на панел предпазители (бушони)
Guergana Krasteva
3вратичка на кутията (блока) със стопяеми предпазители
Trufev


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
вратичка на кутията (блока) със стопяеми предпазители


Explanation:
По Лингво 12

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 120
Grading comment
Благодаря отново. Свалих Лингвото, но е сама на руско-английски.

43 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
капак на панел предпазители (бушони)


Explanation:
Линкът е от форум за любители на автомобили.


    Reference: http://www.opelclub-bg.com/forum/index.php?showtopic=27401
Guergana Krasteva
Italy
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lana06
37 mins