KudoZ home » Italian to Bulgarian » Automotive / Cars & Trucks

DEVIO GUIDA

Bulgarian translation: превключвател на пътепоказателите (мигачите)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:DEVIO GUIDA
Bulgarian translation:превключвател на пътепоказателите (мигачите)
Entered by: milatrad

14:41 Jan 14, 2008
Italian to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / cars
Italian term or phrase: DEVIO GUIDA
del piantone
milatrad
превключвател на пътепоказателите (мигачите)
Explanation:
Не съм 100 % сигурен, но мисля, че е това:
http://images.google.bg/imgres?imgurl=http://i3.ebayimg.com/...
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
лагодаря Ви и на двамата. Рядко се среща такова пълно съвпадение!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1превключвател на пътепоказателите (мигачите)
Trufev
2блок органи за управление на кормилната колонкаxxxFidexim


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
превключвател на пътепоказателите (мигачите)


Explanation:
Не съм 100 % сигурен, но мисля, че е това:
http://images.google.bg/imgres?imgurl=http://i3.ebayimg.com/...

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 120
Grading comment
лагодаря Ви и на двамата. Рядко се среща такова пълно съвпадение!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lana06
53 mins

27 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
блок органи за управление на кормилната колонка


Explanation:
Всъщност това е виждащата се част на кормилната колонка, с всички лостчета, бутони и евентуално пръстени за управление на разни системи на автомобила. Piantone e кормилната колонка като цяло.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-01-14 16:21:31 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Пълни глупости. Сега ще въведете грешен термин в речника и ще го ползват после и други. Така нарастват грешните хитове в гуглето и се шири техническата неграмотност.
Потърсете на devioguida и devioluci, за да видите разликата.
Мразя да помагам на хора, които нямат и понятие за какво става дума.

xxxFidexim
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 16