KudoZ home » Italian to Bulgarian » Automotive / Cars & Trucks

vani passaruota

Bulgarian translation: отвори в нишите за колелата


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:vani passaruota
Bulgarian translation:отвори в нишите за колелата
Entered by: milatrad

22:28 Jan 15, 2008
Italian to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / cars
Italian term or phrase: vani passaruota
riguarda la loro pulizia legata al tubo di scarico
milatrad
отвори в нишите за колелата
Explanation:
По Лингво
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
лагодаря и на двамата.И този път имате почти пълно покритие, макар и източниците да са различни.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4отвори в надколесната дъгаlana06
3отвори в нишите за колелата
Trufev


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
отвори в нишите за колелата


Explanation:
По Лингво

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 120
Grading comment
лагодаря и на двамата.И този път имате почти пълно покритие, макар и източниците да са различни.

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
отвори в надколесната дъга


Explanation:
италиано-руски авт. речник

lana06
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 60