KudoZ home » Italian to Bulgarian » Automotive / Cars & Trucks

martinetti di sterzo

Bulgarian translation: хидравличен цилиндър на управлението


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:martinetti di sterzo
Bulgarian translation:хидравличен цилиндър на управлението
Entered by: lana06

21:32 Mar 15, 2008
Italian to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / forklift
Italian term or phrase: martinetti di sterzo
L'idroguida, posta sul piantone dello sterzo, trasmette il comando ai martinetti di sterzo nella versione tre ruote e quattro ruote.
В превода на английски "martinetti di sterzo" = steering cylinders
Maia Alexandrova-Carboni
Italy
хидравличен цилиндър на управлението
Explanation:
В конкретния случай може би е "хидравлични бутални цилиндри на управляемия мост"?
Забелязвам, че не за първи пъти *martinetto* се разглежда в различен аспект, но при автомобилите в по-голяма част от случаите става въпрос за хидравличен бутален цилиндър
Selected response from:

lana06
Bulgaria
Grading comment
Grazie!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1хидравличен цилиндър на управлениетоlana06
3крик за кормилната предавка
Trufev


Discussion entries: 1





  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
крик за кормилната предавка


Explanation:
Крик за опора на кормилната система при ремонтни дейности.

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 120

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
хидравличен цилиндър на управлението


Explanation:
В конкретния случай може би е "хидравлични бутални цилиндри на управляемия мост"?
Забелязвам, че не за първи пъти *martinetto* се разглежда в различен аспект, но при автомобилите в по-голяма част от случаите става въпрос за хидравличен бутален цилиндър



    Reference: http://vrlift.com/eEVVR.htm
lana06
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 60
Grading comment
Grazie!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  atche84: употребява се често силов цилиндър - карите почти 100% са с хидпавлично управление, така че хидравличен се подразбира
1 hr