KudoZ home » Italian to Bulgarian » Automotive / Cars & Trucks

gas di fading

Bulgarian translation: газове породени от фадинг


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:gas di fading
Bulgarian translation:газове породени от фадинг
Entered by: Maia Alexandrova-Carboni

05:11 Sep 4, 2008
Italian to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
Italian term or phrase: gas di fading
I fori presenti sulle fasce frenanti dei dischi freno assicurano la massima dissipazione del calore e l'eliminazione delle polveri e dei gas di fading generati durante la frenata.
Maia Alexandrova-Carboni
Italy
газове породени от фадинг
Explanation:
При дъговременно използване на спирачките се получава така наречения ефект "Фадинг" Накладките се нагряват до такава степен че започват да губят своиствата си. От нагряването смолата която е смесена със феродо се полепва по повърхноста на допиращата повърхност (диска/барабана и повърхноста на накладката) и предава огромно количество топлина която загрява спирачната течност до такава степен че й намалява качествата и я разрежда и педала омеква много .
http://fiat-bg.org/mobile/thread.php?topic_id=11058
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1отпадъчни газове
Yuliya Panayotova
4газове породени от фадинг
Trufev
4газове от триенето, водещи до фадинг ефектlana06
3отработени газове
Irena Pizzi


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
газове породени от фадинг


Explanation:
При дъговременно използване на спирачките се получава така наречения ефект "Фадинг" Накладките се нагряват до такава степен че започват да губят своиствата си. От нагряването смолата която е смесена със феродо се полепва по повърхноста на допиращата повърхност (диска/барабана и повърхноста на накладката) и предава огромно количество топлина която загрява спирачната течност до такава степен че й намалява качествата и я разрежда и педала омеква много .
http://fiat-bg.org/mobile/thread.php?topic_id=11058

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 120
Grading comment
Благодаря!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
отработени газове


Explanation:
.

Irena Pizzi
Italy
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
отпадъчни газове


Explanation:
Мисля, че така е по-обобщено казано.

Yuliya Panayotova
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  milatrad: Мисля, че така запазваме и чистотата на българския език:)))
1 day49 mins
  -> Благодаря

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
газове от триенето, водещи до фадинг ефект


Explanation:
fading - autom., riduzione dell’efficienza dei freni per uso prolungato o intensivo

lana06
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 60