KudoZ home » Italian to Croatian » Art/Literary

fantascienza

Croatian translation: znanstvena fantastika


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:fantascienza
Croatian translation:znanstvena fantastika
Entered by: Russ

12:58 May 17, 2003
Italian to Croatian translations [Non-PRO]
Art/Literary / SF
Italian term or phrase: fantascienza
FANTASCIENZA..SCIENCE FICTION..
Russ
znanstvena fantastika
Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-17 14:08:27 (GMT)
--------------------------------------------------

SF is a normal abbreviation ! look:



.hr/ - 28k - Cached - Similar pages

NOSF - znanstvena fantastika
NOSF - znanstvena fantastika. ... NOSF novosti: 9. kolovoza 2002. NOSF keywords:
\"Znanstvena fantastika\" Je li nosf searchengine friendly site? ...
nosf.ukrik.hr/stare_vijesti8.html - 28k

Znanstvena Fantastika
ISAAC ASIMOV\'S FOUNDATION - 9 slika U periodu od četrdeset godina Isaac Asimov
opisuje uspon najvećeg carstva u ljudskoj povijesti i kaos koji dolazi nakon ...
www.posluh.hr/mezmera1/slike/sf.htm

SF LINKOVI
... WEB-KLUBOVI, FORUMI I MAILING-LISTE: Hrvatski SF klub No1 Mailing-lista Jules
Verne Kluba Mailing-lista AGETI (Analytical Group for Extra-Terrestrial ...
www.ice.hr/davors/sf_linkovi.htm -


Selected response from:

Gordana Podvezanec
Croatia
Grading comment
Gordana, imam pitanje. Sta govoris bolje,spanjolski ilim talijanski? Moj rodni jezik je upravo spanski. --
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5znanstvena fantastika
bluemarine
5znanstvena fantastika
Gordana Podvezanec


Discussion entries: 1





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
znanstvena fantastika


Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-17 14:08:27 (GMT)
--------------------------------------------------

SF is a normal abbreviation ! look:



.hr/ - 28k - Cached - Similar pages

NOSF - znanstvena fantastika
NOSF - znanstvena fantastika. ... NOSF novosti: 9. kolovoza 2002. NOSF keywords:
\"Znanstvena fantastika\" Je li nosf searchengine friendly site? ...
nosf.ukrik.hr/stare_vijesti8.html - 28k

Znanstvena Fantastika
ISAAC ASIMOV\'S FOUNDATION - 9 slika U periodu od četrdeset godina Isaac Asimov
opisuje uspon najvećeg carstva u ljudskoj povijesti i kaos koji dolazi nakon ...
www.posluh.hr/mezmera1/slike/sf.htm

SF LINKOVI
... WEB-KLUBOVI, FORUMI I MAILING-LISTE: Hrvatski SF klub No1 Mailing-lista Jules
Verne Kluba Mailing-lista AGETI (Analytical Group for Extra-Terrestrial ...
www.ice.hr/davors/sf_linkovi.htm -




Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 12
Grading comment
Gordana, imam pitanje. Sta govoris bolje,spanjolski ilim talijanski? Moj rodni jezik je upravo spanski. --

25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
znanstvena fantastika


Explanation:
Si trova anche "SF", per esempio nelle riviste di fantascienza, nei nomi/titoli "SF klub" etc.
You can also find "SF", for exemple in science fiction magazines, titles as "SF klub" etc. (klub=club)

bluemarine
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench