KudoZ home » Italian to Croatian » Chemistry; Chem Sci/Eng

densita' (estruso)

Croatian translation: gustoća (ekstrudirano)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:densita' (estruso)
Croatian translation:gustoća (ekstrudirano)
Entered by: Ivana Karanikic

11:06 Aug 7, 2006
Italian to Croatian translations [PRO]
Chemistry; Chem Sci/Eng
Italian term or phrase: densita' (estruso)
Rsdi se o gustoći jednokomponentne poliuretanske pjene.
Ivana Karanikic
Croatia
gustoća (ekstrudirano)
Explanation:
estruso = extruded
densita = density
http://babelfish.altavista.com/

density = gustoća, gustoće, zbijenost
http://www.design-ers.net/eh-rjecnik.asp

Pazite...
... kod PE (polietilena) "magični broj" je 0,94 (gustoća)
Ispod 0,94 = PE niske gustoće
Iznad 0,94 = PE visoke gustoće
=====================
U srpskom i ruskom taj "magični broj" ostaje isti jer se kemija, kao i zrak, ne dijeli po nacijama i jezicima... ali, fraza je drugačija ... pa se 'gustoća' zamjenjuje 'tlakom'...
Ispod 0,94 = PE niskoga tlaka (jer za manju gustoću treba niži tlak)
Iznad 0,94 = PE visokoga tlaka ..
T
---
Tek kao dodatak (ovo o tlakovima)
-----

Kemijski rječnik & glosar
PE je kratica za polietilen. Uglavnom se koristi kao dio kratica HDPE (polietilen ... MDPE (polietilen srednje gustoće) i LDPE (polietilen niske gustoće). ...
www.ktf-split.hr/glossary/hr_o.php?def=PE - 6k - Cached - Similar pages


BIFIX doo - BujeMASTER PE - za bojenje poliolefina - polietilen niske gustoće, polietilen visoke gustoće, linearni polietilen i polipropilen ...
www.bifix.hr/proizvodi.html - 20k -



--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2006-08-07 21:09:03 GMT)
--------------------------------------------------

"Ekstrudirano" znači "istisnuto pod tlakom" ... ali, koristi se neprevedeno:
Trgo Drvoplast: Linija za recikliranje otpadne plastikePE regenerat ekstrudiran II faza, cca 500 kg/h;; PP regenerat ekstrudiran II faza, cca 500 kg/h;; PET regenerat ekstrudiran II faza, cca 1000 kg/h ...
www.drvoplast.com/recikliranje.htm - 7k
Selected response from:

BUZOV
Croatia
Grading comment
Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1ekstrudiran/a
Radica Schenck
5gustoća (ekstrudirano)
BUZOV


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ekstrudiran/a


Explanation:
sigurna sam da je estruso = ekstrudiran/a (poliuretanska pjena)

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-08-07 13:44:18 GMT)
--------------------------------------------------

"Recnik za hemiju i hemijski inzenjering" Ibrahim V. Begovic

mozda ce Vam ovaj link pomoci dalje

http://www.google.de/search?hl=de&q=ekstrudirana pjena&meta=

Radica Schenck
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA: Si.
2 hrs
  -> grazie, Sherefedin!

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
gustoća (ekstrudirano)


Explanation:
estruso = extruded
densita = density
http://babelfish.altavista.com/

density = gustoća, gustoće, zbijenost
http://www.design-ers.net/eh-rjecnik.asp

Pazite...
... kod PE (polietilena) "magični broj" je 0,94 (gustoća)
Ispod 0,94 = PE niske gustoće
Iznad 0,94 = PE visoke gustoće
=====================
U srpskom i ruskom taj "magični broj" ostaje isti jer se kemija, kao i zrak, ne dijeli po nacijama i jezicima... ali, fraza je drugačija ... pa se 'gustoća' zamjenjuje 'tlakom'...
Ispod 0,94 = PE niskoga tlaka (jer za manju gustoću treba niži tlak)
Iznad 0,94 = PE visokoga tlaka ..
T
---
Tek kao dodatak (ovo o tlakovima)
-----

Kemijski rječnik & glosar
PE je kratica za polietilen. Uglavnom se koristi kao dio kratica HDPE (polietilen ... MDPE (polietilen srednje gustoće) i LDPE (polietilen niske gustoće). ...
www.ktf-split.hr/glossary/hr_o.php?def=PE - 6k - Cached - Similar pages


BIFIX doo - BujeMASTER PE - za bojenje poliolefina - polietilen niske gustoće, polietilen visoke gustoće, linearni polietilen i polipropilen ...
www.bifix.hr/proizvodi.html - 20k -



--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2006-08-07 21:09:03 GMT)
--------------------------------------------------

"Ekstrudirano" znači "istisnuto pod tlakom" ... ali, koristi se neprevedeno:
Trgo Drvoplast: Linija za recikliranje otpadne plastikePE regenerat ekstrudiran II faza, cca 500 kg/h;; PP regenerat ekstrudiran II faza, cca 500 kg/h;; PET regenerat ekstrudiran II faza, cca 1000 kg/h ...
www.drvoplast.com/recikliranje.htm - 7k


BUZOV
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala.