KudoZ home » Italian to Croatian » Economics

aggregato

Croatian translation: skupna (promjena)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:aggregato
Croatian translation:skupna (promjena)
Entered by: Sherefedin MUSTAFA

15:40 Jan 12, 2008
Italian to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics / analisi
Italian term or phrase: aggregato
variazione aggregata dei prezzi
Martina Erdeljac
skupna promjena
Explanation:
.
Selected response from:

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4agregatna, agregirana
BUZOV
2skupna promjena
Sherefedin MUSTAFA


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
skupna promjena


Explanation:
.

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 68
Grading comment
hvala

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
agregatna, agregirana


Explanation:
Agregratna varijacoja cijena
---------------------------------------
Google. Rezultati 1 - 10 od približno 2.090 za agregatna. (0,28 sek.)
Google: Rezultati 1 - 10 od približno 336 za agregirana. (0,36 sek.)


[PPT]
Agregatna potražnja i model multiplikatora
Format datoteke: Microsoft Powerpoint - Prikaži kao HTMLAgregatna potražnja ili AD je ukupna ili agregatna količina proizvodnje koja se dragovoljno kupuje pri danoj razini cijena, kad se druge stvari ne mijenjaju ...oliver.efpu.hr/~mskare/ppt/predavanje14.ppt - Slične stranice
EUdict | Agregatna finalna proizvodnja | Hrvatski-Engleski rječnik
Hrvatski-Engleski prijevod za Agregatna finalna proizvodnja - online rječnik EUdict.com.www.eudict.com/indexHr.php?lang=croeng&word=Agregatna final... - 27k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice

Limun.hr - Agregatni indeksi
Agregatni indeksi (engl. aggregate indices (indexes), njem. Aggregationsindex) su skupni indeksi izračunati po metodi agregata. ...www.limun.hr/main.aspx?id=25542&Page= - 18k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
EKONOMSKA I TRGOVAČKA ŠKOLA ČAKOVEC

Fondovi.hr
2007 - Agregirana neto dobit Intesa Sanpaolo 5,29 milijardi eura za 2006. godinu. Prema preliminarnim rezultatima poslovanja, Grupa Intesa Sanpaolo (u čijem ...www.fondovi.hr/vijesti/news_1000 - 19k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
[XLS]
HRV
Format datoteke: Microsoft Excel - Prikaži kao HTML1, Tablica E1: Agregirana bilanca stambenih štedionica. 2, Na kraju razdoblja, u milijunima kuna. 3. 4. 5, 10.98. 11.98. 12.98. 01.99. 02.99. 03.99. 04.99. ...www.hnb.hr/dsbb/biltenske_tablice/e1.xls?tsfsg=14a13cf0cf3d... - Slične stranice
[XLS]
D - Bilanca
Format datoteke: Microsoft Excel - Prikaži kao HTML1, D - 1, Agregirana bilanca leasing društava /. 2, Aggregate Balance Sheet of leasing companies. 3, Na kraju razdoblja, u tisućama HRK / At the end of ...www.hanfa.hr/uploads/stat/41920071212141238.xls - Slične stranice
Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga - HANFA
A-2 Agregirana bilanca društava za osiguranje -> PREUZMI (objavljeno: 19.09.2007) ... D-1 Agregirana bilanca leasing društava -> PREUZMI (objavljeno: ...www.hanfa.hr/index.php?ID=0&LANG=HR&AKCIJA=10 - 15k -


BUZOV
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian