KudoZ home » Italian to Croatian » Economics

Contabilita Nazionale (oppure annuale)

Croatian translation: sustav nacionalnih računa (ili godišnji ekonomski račun)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:Contabilita Nazionale (oppure annuale)
Croatian translation:sustav nacionalnih računa (ili godišnji ekonomski račun)
Entered by: Ivana Kahle

12:57 Jan 14, 2008
Italian to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics / analisi
Italian term or phrase: Contabilita Nazionale (oppure annuale)
Contabilita Nazionale (oppure annuale)
Martina Erdeljac
društveno računovodstvo/sustav nacionalnih računa (ili godišnje)
Explanation:
Izvori:
Langenscheidt/Zanichelli i NJ-HR poslovni rječnik

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-01-14 14:37:16 GMT)
--------------------------------------------------

Još bolje:
sustav nacionalnih računa (ili godišnji ekonomski račun)
Selected response from:

Ivana Kahle
Croatia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Nacionalno računovodstvo
Sherefedin MUSTAFA
4društveno računovodstvo/sustav nacionalnih računa (ili godišnje)
Ivana Kahle


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
društveno računovodstvo/sustav nacionalnih računa (ili godišnje)


Explanation:
Izvori:
Langenscheidt/Zanichelli i NJ-HR poslovni rječnik

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-01-14 14:37:16 GMT)
--------------------------------------------------

Još bolje:
sustav nacionalnih računa (ili godišnji ekonomski račun)

Ivana Kahle
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 52
Grading comment
hvala

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Nacionalno računovodstvo


Explanation:
Misli se na ovo:
http://www.eionet.europa.eu/gemet/concept?cp=11034&langcode=...

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 68