KudoZ home » Italian to Croatian » Economics

cons.

Croatian translation: preporuka


18:38 Mar 8, 2008
Italian to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics / economia
Italian term or phrase: cons.
Inoltre ai sensi dei cons. da 28 a 39
Martina Erdeljac
Croatian translation:preporuka
Explanation:
(consiglio)
- pretpostavljam - ali možda uz više konteksta budemo pametniji...
Selected response from:

iNekic
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3preporuka
iNekic
1rezolucija
Nedim Sahovic


Discussion entries: 2





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
preporuka


Explanation:
(consiglio)
- pretpostavljam - ali možda uz više konteksta budemo pametniji...

iNekic
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4

9 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
rezolucija


Explanation:
jedino što mi ima "smisla" osim "preporuka", kako navodi kolega, je način označavanja rezolucija, odnosno odluka, jer se one označavaju sa, npr. 10/120/CONS., mada je ovo prvi put da vidim nešto slično..

Nedim Sahovic
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 28