KudoZ home » Italian to Croatian » Economics

regolamento

Croatian translation: podmirenje/ispunjenje


10:04 Mar 10, 2008
Italian to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics / economia
Italian term or phrase: regolamento
regolamento degli ordini
Martina Erdeljac
Croatian translation:podmirenje/ispunjenje
Explanation:
bez konteksta tesko je definirati "regolamento degli ordini", moze biti:
ispunjenje narudžbi
podmirenje narudžbi
Selected response from:

samantak
Italy
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3podmirenje/ispunjenjesamantak
3naplata/placanje
Maja Engel
3pravilnik
Ivana Kahle


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pravilnik


Explanation:
Prvo što mi pada na pamet bez konteksta.
Može još biti propis(i), poslovnik, red, uređenje ...

Ivana Kahle
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 52

21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
naplata/placanje


Explanation:
ovako bez konteksta, mozda sam napisala glupost, ali regolamento moze znaciti naplata odnosno placanje necega. ako je regolamento degli ordini, moze biti naplata ili placanje narudzbi, ali ponavljam, bez konteksta to mozda i nema smisla.

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2008-03-11 07:37:02 GMT)
--------------------------------------------------

podmirenje..

Maja Engel
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 48

1 day22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podmirenje/ispunjenje


Explanation:
bez konteksta tesko je definirati "regolamento degli ordini", moze biti:
ispunjenje narudžbi
podmirenje narudžbi

samantak
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala