KudoZ home » Italian to Croatian » Economics

Gestione Anagrafiche

Croatian translation: upravljanje anagrafskim podacima


21:15 Apr 24, 2008
Italian to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics / attivita' bancarie
Italian term or phrase: Gestione Anagrafiche
Gestione Anagrafiche
Martina Erdeljac
Croatian translation:upravljanje anagrafskim podacima
Explanation:
...
Selected response from:

Maja Engel
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3upravljanje podacima iz registra stanovništva/iz matičnog ureda
Ivana Kahle
3upravljanje anagrafskim podacima
Maja Engel


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
upravljanje anagrafskim podacima


Explanation:
...

Maja Engel
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 48
Grading comment
hvala

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
upravljanje podacima iz registra stanovništva/iz matičnog ureda


Explanation:
Na prvu loptu bila bih se složila s kolegicom, ali na Googleu ima jako malo hr-stranica s 'anagrafskim podacima', pa mislim da je bolje pobliže objasniti o čemu se radi.

Ivana Kahle
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 52